Kan ikke finde edb.salg?
Fra : Rasmus Rønnike

Dato : 10-10-06 12:42

Såvidt jeg husker er der en newsgroup hvor man kan sælge og købe hardware af
hinanden.

Desværre kan jeg ikke finde den, nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.
Rasmus

Fra : Johnny

Dato : 10-10-06 12:52

"Rasmus Rønnike" <rasmus@quite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af hinanden.
>
> Desværre kan jeg ikke finde den, nogen der kan hjælpe?

dk.marked.privat.edb
dk.marked.privat.ekstern
dk.marked.privat.intern
dk.marked.privat.edb.pc

Fra : Johnny

Dato : 10-10-06 12:54

"Johnny" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Rasmus Rønnike" <rasmus@quite.dk> skrev i en meddelelse

> dk.marked.privat.edb
> dk.marked.privat.ekstern
> dk.marked.privat.intern
> dk.marked.privat.edb.pc

Hovsa lidt fejl

Her er de:

dk.marked.privat.edb
dk.marked.privat.edb.ekstern
dk.marked.privat.edb.intern
dk.marked.privat.edb.pc

Fra : Holst

Dato : 10-10-06 13:07

Ellers kan man også se dem alle på http://www.usenet.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-10-06 14:38

Rasmus Rønnike skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Såvidt jeg husker er der en newsgroup hvor man kan sælge og
> købe hardware af hinanden.

Der er flere.

> Desværre kan jeg ikke finde den, nogen der kan hjælpe?

Alle private køb/salg grupper hedder noget med dk.marked.privat.*

Alt det kan du læse om på www.usenet.dk - der kan du også læse,
at når man ikke ved hvilken gruppe, der er rigtig, så kan man
spørge i news:dk.velkommen der er beregnest til den slags
spørgsmål.

EDB-salg grupperne kan du finde en oversigt over her:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked.privat.edb

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard