Samsung laserprinter / SPL-C ERROR - Incom~
Fra : Steffen Poulsen

Dato : 08-10-06 20:08

Hej,

Jeg får nogle gange denne fejl med min CLP-510N:

--

SPL-C ERROR - Incomplete Session by time out

POSITION : 0x8bca5e7 (146580967)

SYSTEM : SPL/os_hook

LINE : 1096

VERSION : SPL-C 1.28 09-15-2004

--

Det virker lidt tilfældigt hvornår den dukker op - det sker både ved små
sider og store grafik-sider, og ved udskrift fra både XP, Vista osv.

Nogle der har fundet et workaround?

// Steffen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-10-06 20:27

Steffen Poulsen <steffen@[RemoveThis]forskernet.dk> wrote:

>Jeg får nogle gange denne fejl med min CLP-510N:
>SPL-C ERROR - Incomplete Session by time out

> [...]

Det er ikke noget jeg oplever på min printer...

Bruger du de nyeste printer / port drivere fra Samsungs site ?

<mlr>