Ny PSU til AMD64 X2 system?
Fra : Vega

Dato : 07-10-06 17:24

Hej.

Jeg overvejer og købe ny psu, da min Chill er begyndt at suse/summe.
Hvilken PSU vil du anbefale til dette system?

CPU: AMD64 X2 4800+
MSI K8N Neo4 platinum
Grafikkort: ATi X1900XT
Harddisk: 2 SATA2, 2 IDE
Drev: DVD drev, DVD brænder, kortlæser og en blæserstyring.
Kabinet kølere: 2stk. 120mm, 2 stk. 92mm og 1stk. 250mm

Håber der er oplysninger nok. ellers spørg, hvis der mangler noget.
Regner med at psu skal ligge i et prisleje omkring. 500-750kr.?

Mvh. Vega.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-10-06 17:53

Vega wrote:
> Jeg overvejer og købe ny psu, da min Chill er begyndt at suse/summe.
> Hvilken PSU vil du anbefale til dette system?

Jeg har god erfaring med Seasonic's PSU'er.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 8500 indlæg.

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 10-10-06 09:29

> Jeg har god erfaring med Seasonic's PSU'er.

Også mig... og har meget høj effektivitet i div. tests..
Men prisen ligger også der efter..

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Mogens

Dato : 10-10-06 11:39

On Tue, 10 Oct 2006 10:28:40 +0200, "Morten Fjendbo"
<dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote:

>Også mig... og har meget høj effektivitet i div. tests..
>Men prisen ligger også der efter..

NorthQ PSU'er er heller ikke så ringe endda og en
hel del billigere. Jeg har selv lige sat en 500W NorthQ
Godzilla i min maskine og den er faktisk dejligt stille med
sine 12 - 17 db

mvh Mogens