Mx 1000 Laser mus.
Fra : Ib Hansen

Dato : 07-10-06 09:28

Jeg har en logitech mx1000 laser mus,den mister forbindelsen hele tiden.
Hvad er galt.den er ca et år gammel,har instaleret nyeste driver.
MVH Ib.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-10-06 12:06

Ib Hansen <ibh@tdcadsl.dk> wrote:
> Jeg har en logitech mx1000 laser mus,den mister forbindelsen hele
> tiden. Hvad er galt.den er ca et år gammel,har instaleret nyeste
> driver. MVH Ib.

Jeg gav min mand en MX1000 lasermus til jul sidste år. Den fungerer
udmærket. Jeg fik selv en i går til min fødselsdag, og der er heller
ingen problemer med den (installationen kan godt drille lidt, men det
problem er også overstået. Du har da husket at trykke på "connect" på
både på opladeren og den lille runde knap i bunden af musen, ikke ?
(Måske et fjollet og overflødigt spørgsmål).

Ligeledes har jeg forbundet den til min computer med det grønne PS2
stik, som man skal hvis man har en stationær computer. USB stikket kan
åbenbart kun bruges til en McIntosh eller bærbar computer.

Selvom din MX1000 er et år gammel, så ved jeg fra tidligere da jeg
havde en Logitech MX700, at der er en ret lang garantiperiode, og
musen blev ombyttet da jeg fik vrøvl med den efter ca. 2 år, og gik
til El-giganten hvor den var købt.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : reno

Dato : 07-10-06 12:39

">
> Min virker kun med usb stikket.
Mvh. reno

Fra : Laziter [9440]

Dato : 07-10-06 14:11

> Ligeledes har jeg forbundet den til min computer med det grønne PS2 stik,
> som man skal hvis man har en stationær computer. USB stikket kan åbenbart
> kun bruges til en McIntosh eller bærbar computer.

Min MX1000 kører via USB på min stationære.
Hvis ikke det virker hos dig må der være et problem med din(e) USB port(e).
Prøv evt. at koble en USB-hub på en af portene, det skal helst være en hub
med egen strømforsyning,
det kan måske løse problemet.

Mvh
Benjamin

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-10-06 15:20

Laziter [9440] <laziter@FJERNgmail.com> wrote:

> [...]
> port(e). Prøv evt. at koble en USB-hub på en af portene, det skal
> helst være en hub med egen strømforsyning,

Jamen jeg har skam intet problem med min mus. Den kører fint på PS2
porten, som der står i manualen. Min mands derimod kører på USB, og
der er heller ikke problemer, så jeg tror at det er hip som hap hvilke
porte man bruger både PS2 og USB ser ud til at virke. vi har begge
stationære computere, så jeg forstår ikke hvorfor manualen siger noget
andet.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 07-10-06 16:12

> [...]
> bruger både PS2 og USB ser ud til at virke. vi har begge stationære
> computere, så jeg forstår ikke hvorfor manualen siger noget andet.

Det er nok fordi PS2 porten er hurtigst og ikke forstyrres af hvad der sker
på andre porte.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Martin Schou

Dato : 07-10-06 12:18

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg har en logitech mx1000 laser mus,den mister forbindelsen hele tiden.
> Hvad er galt.den er ca et år gammel,har instaleret nyeste driver.
> MVH Ib.

Det er måske en ide at kontakte Logitech suppport. Min nabo havde en MX1000
som på mystisk vis brændte sammen. Han fik tilsendt en ny direkte fra
Logitech, betinget af at han sendte den gamle til dem. Jeg er ret overbevist
om at de betalte portoen.
Martin

Fra : Ib Hansen

Dato : 07-10-06 16:48

Er der et tfl nr til logitech jeg kan ringe på?
Mvh Ib.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-10-06 17:58

Ib Hansen <ibh@tdcadsl.dk> wrote:

> Er der et tfl nr til logitech jeg kan ringe på?
> Mvh Ib.

Ja da, der kan ringes til customers support tlf. 35 44 55 17

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Ib Hansen

Dato : 07-10-06 19:15

Tak for hjælpen.
Mvh.Ib

Fra : Laziter [9440]

Dato : 07-10-06 14:04

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en logitech mx1000 laser mus,den mister forbindelsen hele tiden.
> Hvad er galt.den er ca et år gammel,har instaleret nyeste driver.

Hvor tæt på musen står modtageren?
Den må nemlig ikke stå alt for tæt på, for så kan problemet med udfald
nemlig dukke op.
Min egen MX1000 suser rundt cirka 50-60 cm fra modtageren, og jeg har aldrig
oplevet udfald af nogen art.

Mvh
Benjamin

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-10-06 14:12

> [...]
> udfald nemlig dukke op.
> Min egen MX1000 suser rundt cirka 50-60 cm fra modtageren, og jeg

Det kan også være et problem, hvis modtageren står for tæt på skærm og
kabinettet. Oplevede det med min mands mus, hvor den var helt
ukontrollabel og gik ud i siden hele tiden. Den skal helst stå over 20
cm fra begge dele.

Venlig hilsen

Tove :)