Filtre i Thunderbird
Fra : Holst

Dato : 06-10-06 21:30

Hvor er filtrene i Thunderbird dog begrænsede.

Jeg smider sjældent ting i et filter, men når jeg gør det, vil jeg gerne
gøre det ordentligt. Det har jeg også tidligere kunnet gøre, dengang jeg
anvendte NewsRog på min Amiga.

Men nu bruger jeg jo Windows XP og Thunderbird, og Thunderbird vil kun
lade mig filtrere på 'Subject', 'Sender' og 'Date', og det kan man jo
helt ærligt ikke bruge til alverdens.

Jeg vil jo gerne kunne filtrere på Message-ID og References.

Der mangler også mulighed for, at et filter kan expire (udløbe).

Jeg har kigget, men jeg kunne ikke umiddelbart finde noget. Er der en
extension, der giver nogle bedre filtreringsmuligheder i Thunderbird?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-06 13:27

Holst wrote:
> Hvor er filtrene i Thunderbird dog begrænsede.

Et suplement til TB kunne være http://www.arcorhome.de/newshamster/tgl/ (og
der kan du filtrere på stort set alt)

--
MVH.