Gode ideer til hvad...
Fra : Magnus

Dato : 06-10-06 21:02

....man skulle indbygge i en ny pc der hvor der er plads til et diskette
drev?

Da jeg ikke skal have diskettedrev i min nye pc var der så ikke noget andet
man kunne bruge pladsen til og hvad findes der udover en kortlæser til at
udfylde pladsen?

/Magnus

Fra : ai

Dato : 06-10-06 21:29

hvis fantasien ikke rækker så...for eks.
frontpanel 3.5" 4 x usb 2.0/1 x Firewire 1394 / 1 x Mic / 1 x speaker.
med kabler ..
http://www.bluetinum.net/ViewProducts.asp

/ai

Fra : ShutEye

Dato : 07-10-06 00:43

> hvis fantasien ikke rækker så...for eks.
> frontpanel 3.5" 4 x usb 2.0/1 x Firewire 1394 / 1 x Mic / 1 x speaker.
> med kabler ..
> http://www.bluetinum.net/ViewProducts.asp

.... eller mon der ikke kan installeres div knapper og målere til temp styring oa?

Fra : Max

Dato : 07-10-06 07:34

Hej Magnus

> Da jeg ikke skal have diskettedrev i min nye pc var der så ikke noget
> andet man kunne bruge pladsen til og hvad findes der udover en
> kortlæser til at udfylde pladsen?

Man kunne jo også putte et diskettedrev i, det er billigt og i
visse situationer meget rart at have.

Mvh Max

Fra : JK

Dato : 07-10-06 10:53

On Fri, 6 Oct 2006 22:01:53 +0200, "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk>
wrote:

> [...]
>man kunne bruge pladsen til og hvad findes der udover en kortlæser til at

En flashkort læser:

John

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-10-06 18:54

Magnus wrote:
> [...]
>
> Da jeg ikke skal have diskettedrev i min nye pc var der så ikke noget
> andet man kunne bruge pladsen til og hvad findes der udover en

En digital TV-tuner (floppyDTV), hvis du har kabel-tv hos TDC,
satelitmodtager, eller kan modtage svensk (betalings-) DVB-T signal.
www.digital-everywhere.com

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : andy

Dato : 13-10-06 10:53

Jeppe Seidelin Dam wrote:

> En digital TV-tuner (floppyDTV), hvis du har kabel-tv hos TDC,
> satelitmodtager, eller kan modtage svensk (betalings-) DVB-T signal.
> [...]

Lad pladsen være tom. hvis du ikke ved hvad du skal have der mangler du
hvist ikke noget.