Hotel på Rhodos
Fra : Kim Bernhart

Dato : 06-10-06 20:41

Hej,
Vi tog chancen og købte 4 flybilletter til efterårsferien til Rhodos, men nu
mangler vi et sted at bo. Er der nogen som kan anbefale nogle hoteller som
bare er super. Vi er en famile på 2 voksne og 2 børn på 3 til 6 år. Vi er
lidt til det hele, bare det er godt og gerne noget specielt. Det kan både
være et all inclusive i familierum/suite, børnepool osv. eller bungalow med
beliggenhed på "stranden" eller noget helt tredjie. Bare gerne lidt
anderledes end de standardhoteller som kan ses i brochurne. Vi rejser på
fredag, så det haster lidt
Hilsen
Kim

Fra : Jan Raarup

Dato : 07-10-06 06:20

Kim Bernhart <kibxx@xxprivat.dk> (fjern xx'er for at sende mig
en mail) skrev:
>Hej,
> [...]

Hej

Prøv at kigge på www.kilroytravels.dk

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 07-10-06 15:33

skrev i en meddelelse news:4526b14a$0$12606$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> bungalow med beliggenhed på "stranden" eller noget helt tredjie. Bare
> gerne lidt anderledes end de standardhoteller som kan ses i brochurne. Vi

Øhhhh, hver især har folk jo nok kun boet ét sted, hvilket gør det svært at
vurdere om man kan anbefale det i forhold til noget andet.
Men i August boede min kone og jeg i 8 dage på nedenstående:
http://www.startour.dk/Resorts/travel.aspx?id=16699&cat=2|163&entry=29&dest=19&city=323&type=cd&hotel=5367
Det ligger i Ixia ca. 10 km fra Rhodos by. Roligt familiedrevet
lejligheds-"hotel", med en lille have, en lille café/restaurant, inernet,
børnevenlig pool.
Ca. 500 m til stranden, ca. 1,5 km til den levende "bygade" med restauranter
og forretninger, men også et lille supermarked i nærheden.En lille hund og
et par katte vimser rundt og lader sig kæle.
Jævn standard, ingen aircon., men udlejning af fan's., ingen tv, kun i
cafeen, ejerfamiliens børn leger i området (hvis jeres børn gider det),
rimeligt roligt, måske endda lidt kedeligt, men hvis man har børn med, og
helst undgår de store resorts med 1000 børn er det perfekt.
Maden i cafeen er ok, der er køleskab og kogeblus på værelserne, men hvem
gider det?
Jeps, det var vist ordene.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : F.Larsen

Dato : 07-10-06 23:02

wrote in message news:4526b14a$0$12606$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> som bare er super. Vi er en famile på 2 voksne og 2 børn på 3 til 6 år. Vi

Har været lidt omkring på rhodos, men boet i rhodos by ... ellers kig her:
http://www.rodosisland.gr/en/

Der burde være noget børnevevligt, østkysten er nok bedst på dette tidspunkt
af året

Hvem flyver du med ?

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/RHODOS/

Fra : Kim Bernhart

Dato : 07-10-06 23:21

Hej,
Tak for jeres input, jeg ved det er svært at anbefale et sted generelt, men
det kunne jo være at der var nogen som havde oplevet noget helt specielt.
Vi flyver (hvis de ikke strejker) med Mytravel airwayes står der på
biletten.

Jeg er ved at kigge hotelsider igennem, bla. www.medhotels.com. Er der nogen
som er bedre/billigere end andre?

Hilsen