|
| Reklamationssag i Elgiganten Fra : Karina Hansen |
Dato : 05-10-06 16:52 |
|
Hej Gruppe
Jeg lovede at skrive tilbage vedrørerende min K750i'er der kom til
reperation pga. styrepind og bundstik. Status er at jeg stadig, efter 6
uger, ikke har fået min telefon endnu.
D. 25/8 indleverer jeg telefonen hos Elgiganten Kolding.
Efter 4 uger rykker jeg for den og får at vide at de i første omgang
ikke har villet repareret den under reklamationsretten. Jeg fik et
"tilbud" på reperation på 1200 kr!!! Efter et mindre chock og tilløb til
protest, fik jeg at vide at de alligevel havde fået et nummer fra SE
så den gik under reklamationsretten.. Han sagde at den ville være klar
indenfor en lille uges tid..
Så i dag, to uger efter igen, går jeg ind for at hører status. Det er nu
sådan at de åbenbart ikke vil/kan reparerer den, eller har ødelagt
den/smidt den væk eller hvad ved jeg. Derfor blev jeg lovet en ny
telefon. Den er så først bestilt nu her, så der er en uges leveringstid!
Jeg synes fandme det er for dårligt at de ikke giver kunden oplysninger
om hvad status er når de finder ud af noget nyt i sagen! Indleverer
aldrig min fon til Elgiganten igen....
Er der forresten nogen der ved om jeg får en spritny telefon, eller bare
en renoveret en?
Mvh
Karina
| |
Hans Paulin \(6310\) (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 05-10-06 17:00 |
|
Karina Hansen skrev:
> Er der forresten nogen der ved om jeg får en spritny telefon, eller
> bare en renoveret en?
Begge dele er mulig
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Max (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Max |
Dato : 05-10-06 17:07 |
|
Hej Karina
> Indleverer aldrig min fon til Elgiganten igen....
Det ser da ellers ud til at du hænger på dem de næste par år.
> Er der forresten nogen der ved om jeg får en spritny telefon, eller
> bare en renoveret en?
Det kan du vel se hvis/når du får den, med det du indtil nu
har været ude for, ja der kan du jo forvente lidt af hvert.
Mvh Max
| |
Karina Hansen (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Karina Hansen |
Dato : 05-10-06 17:10 |
|
Max skrev:
> Hej Karina
>
>> Indleverer aldrig min fon til Elgiganten igen....
>
> Det ser da ellers ud til at du hænger på dem de næste par år.
>
Ikke hvis jeg sælger den ;) Jeg kunne jo også indleverer den et andet
sted hvis det nu skulle være..
>
> Det kan du vel se hvis/når du får den, med det du indtil nu
> har været ude for, ja der kan du jo forvente lidt af hvert.
>
> Mvh Max
Han sagde godt nok en ny telefon.. jeg spurgte om de ikke bare kunne
give mig en fra deres lager.. men det kunne ikke lade sig gøre..
/Karina
| |
Nicolai (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Nicolai |
Dato : 05-10-06 17:25 |
|
"Karina Hansen" <khansen84@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45252e3d$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> Han sagde godt nok en ny telefon.. jeg spurgte om de ikke bare kunne give
> mig en fra deres lager.. men det kunne ikke lade sig gøre..
Det er godt nok skidt service. Jeg var godt nok blevet arrig.
> /Karina
Nicolai
| |
Nicolai (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Nicolai |
Dato : 05-10-06 17:26 |
|
"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:45252cb7$0$84030$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Det ser da ellers ud til at du hænger på dem de næste par år.
Der er andre som udfører service på/for SE tlf, selvom den er købt andet
sted.
Nicolai
| |
KE Kofod / OZ1BIN (05-10-2006)
| Kommentar Fra : KE Kofod / OZ1BIN |
Dato : 05-10-06 17:43 |
|
Karina Hansen skrev:
> Hej Gruppe
>
> Jeg lovede at skrive tilbage vedrørerende min K750i'er der kom til
> reperation pga. styrepind og bundstik. Status er at jeg stadig, efter 6
> uger, ikke har fået min telefon endnu.
>
> D. 25/8 indleverer jeg telefonen hos Elgiganten Kolding.
>
> Efter 4 uger rykker jeg for den og får at vide at de i første omgang
> ikke har villet repareret den under reklamationsretten. Jeg fik et
> "tilbud" på reperation på 1200 kr!!! Efter et mindre chock og tilløb til
> protest, fik jeg at vide at de alligevel havde fået et nummer fra SE så
> den gik under reklamationsretten.. Han sagde at den ville være klar
> indenfor en lille uges tid..
>
> Så i dag, to uger efter igen, går jeg ind for at hører status. Det er nu
> sådan at de åbenbart ikke vil/kan reparerer den, eller har ødelagt
> den/smidt den væk eller hvad ved jeg. Derfor blev jeg lovet en ny
> telefon. Den er så først bestilt nu her, så der er en uges leveringstid!
>
> Jeg synes fandme det er for dårligt at de ikke giver kunden oplysninger
> om hvad status er når de finder ud af noget nyt i sagen! Indleverer
> aldrig min fon til Elgiganten igen....
>
> Er der forresten nogen der ved om jeg får en spritny telefon, eller bare
> en renoveret en?
>
> Mvh
> Karina
>
Hej.
Jeg kan her heller ikke holde bøtte, jeg har også særdele dårlig
erfaring med dette firma og reklamationer !.
Jeg er rimelig sikker på jeg har lavet den sidste handel i dette firma.
Jeg har købt TomTom Navigations udstyr ved Dem.
Og har her heller ikke fået den bedste behandling.
Nu er min TomTom defekt igen og har lige fået den retur fra rep.
De skriver at de ikke har fundet fejl på den, nu dagen efter jeg har
modtaget den, er fejlen der igen !!!.
Mvh. KE Kofod.
| |
Karina Hansen (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Karina Hansen |
Dato : 05-10-06 17:49 |
|
>>
> Hej.
> Jeg kan her heller ikke holde bøtte, jeg har også særdele dårlig
> erfaring med dette firma og reklamationer !.
> Jeg er rimelig sikker på jeg har lavet den sidste handel i dette firma.
> Jeg har købt TomTom Navigations udstyr ved Dem.
> Og har her heller ikke fået den bedste behandling.
> Nu er min TomTom defekt igen og har lige fået den retur fra rep.
> De skriver at de ikke har fundet fejl på den, nu dagen efter jeg har
> modtaget den, er fejlen der igen !!!.
> Mvh. KE Kofod.
Og du har vel betalt et beløb for at de ikke har fundet nogen fejl?
Deres serviceniveau er så lavt...
/Karina
| |
KE Kofod / OZ1BIN (05-10-2006)
| Kommentar Fra : KE Kofod / OZ1BIN |
Dato : 05-10-06 18:28 |
|
Karina Hansen skrev:
>>>
>> Hej.
>> Jeg kan her heller ikke holde bøtte, jeg har også særdele dårlig
>> erfaring med dette firma og reklamationer !.
>> Jeg er rimelig sikker på jeg har lavet den sidste handel i dette firma.
>> Jeg har købt TomTom Navigations udstyr ved Dem.
>> Og har her heller ikke fået den bedste behandling.
>> Nu er min TomTom defekt igen og har lige fået den retur fra rep.
>> De skriver at de ikke har fundet fejl på den, nu dagen efter jeg har
>> modtaget den, er fejlen der igen !!!.
>> Mvh. KE Kofod.
>
>
> Og du har vel betalt et beløb for at de ikke har fundet nogen fejl?
> Deres serviceniveau er så lavt...
>
> /Karina
Hej Karina.
Jeg var så fornuftig at få Dem til at skrive under på at De havde set
fejlen da jeg afleverede den i Kolding.
Så det har jeg på et stykke papir.
Så de skal ikke opkræve nogen gebyr hos mig.
Så husk når du afleverer en ting til rep. at få et stykke papir på at De
har set fejlen.
Kun et godt råd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Mvh. KE Kofod.
| |
Karina Hansen (05-10-2006)
| Kommentar Fra : Karina Hansen |
Dato : 05-10-06 18:40 |
|
> Hej Karina.
> Jeg var så fornuftig at få Dem til at skrive under på at De havde set
> fejlen da jeg afleverede den i Kolding.
> Så det har jeg på et stykke papir.
> Så de skal ikke opkræve nogen gebyr hos mig.
> Så husk når du afleverer en ting til rep. at få et stykke papir på at De
> har set fejlen.
> Kun et godt råd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
> Mvh. KE Kofod.
Tak for rådet !
Jeg er mega spændt på om jeg får en ny telefon - han sagde derinde at
hvis der var gået en uge og vi intet havde hørt, måtte vi finde ud af en
løsning på anden vis.. om de så bare plukker en telefon på lageret
skulle ikke undre mig.. Og fuck hvor de roder i butikken i Kolding!!! og
har gjort det længe..
/Karina
| |
|
|