Nyt display i SonyEricson K700i
Fra : Jens

Dato : 05-10-06 13:36

Jeg har sat en ny display i ovennævte mobil.
Det virker fint altsammen, untagen at der ikke kommer lys i displayen.
Er der nogen der har en forklaring på dette.

Med venlig hilsen
Jens Peder

Fra : Carlos

Dato : 05-10-06 14:31

Kablet sidder ikke ordertligt til displayet.
http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlek700.htm

Thomas

Fra : Jens

Dato : 05-10-06 15:21

Du mener det er en fejl på det kabel der sidder på displaet , når jeg sætter
den gamle i lyser den godtnok!

Hilsen Jens Peder

Fra : Carlos

Dato : 06-10-06 14:29

Jeps...
Problemet kan opstå hvis kablet ikke sidder ordentligt mellem print, og
dispaly.

Fra : Jens

Dato : 06-10-06 15:59