bruge egne lydoptagelser som ringetoner
Fra : jbw

Dato : 27-09-06 19:08

Min gl. SE k500i kunne optage f.eks. naboens hane og bruge den som
ringetone, hvilke andre SE'er kan det?
kan en K510i? eller en t 630??
MVH
JBW

Fra : Andseman - 6400

Dato : 27-09-06 19:22

Hvilket lydformat skulle ringetonerne være i ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-06 07:29

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> wrote in news:451ac13c$0$4158$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Hvilket lydformat skulle ringetonerne være i ?

Har svært ved at se relevansen, når der spørges hvilke SE telefoner der kan
optage lyd og bagefter benytte lyden som ringetone.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 28-09-06 07:43

Nu er det jo f.eks. ikke alle SE telefoner der kan afspille MP3 filer,.
T630'eren kan spille midi filer....

Så relevans har det jo alligevel.

Fra : Peter D.

Dato : 28-09-06 08:04

Hej.

Atter en gang støj fra A-6400/Sønderbronx/Anders......!

Anders/A-6400, dit svar skulle måske i stedet have været "t630 kan ikke",
men det forstår du A-6400 bare ikke......

Det er da 100% fløjtende ligegyldigt hvilket format telefonen optager lyden
i, da spørgeren ikke spørger til lydformatet der optages i, men om telefonen
kan afspille lyde som ringetone som den selv har optaget.....

> Nu er det jo f.eks. ikke alle SE telefoner der kan afspille MP3 filer,.

Helt korrekt, men der er heller ingen der har talt om MP3, andre end dig, er
der ??
Eks. optager W800i og K750i heller ikke i MP3 men i AMR, og sjovt nok
fungere det de optager alligevel som ringetoner......

> Så relevans har det jo alligevel.

Nope...!

--
Peter

Fra : jbw

Dato : 28-09-06 15:01

jbw skrev:
> Min gl. SE k500i kunne optage f.eks. naboens hane og bruge den som
> ringetone, hvilke andre SE'er kan det?
> kan en K510i? eller en t 630??
> MVH
> JBW

Ingen der ved om en k 510 i kan??? Ellers foreløbig tak

MVH

JBW

Fra : BG

Dato : 28-09-06 16:28

On 28 Sep 2006 07:01:07 -0700, "jbw" <jan_buchwald@yahoo.dk> wrote:

>Ingen der ved om en k 510 i kan??? Ellers foreløbig tak

K310, K320, K510, K610, K800 og sikkert flere modeler

På K510 gör sådan:

menu
underholding
optag lyd

tilbage til hovedmenu
indstillinger
Lyde og alarmer
Ringesignal

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-09-06 15:18

jbw wrote:

> Min gl. SE k500i kunne optage f.eks. naboens hane og bruge den som
> ringetone, hvilke andre SE'er kan det?
> kan en K510i? eller en t 630??

T630 kan ikke. Ved ikke med den anden. Men når K500i kan, så kan K510i nok
også.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : jbw

Dato : 28-09-06 17:39

Peter D. skrev:
> [...]
> Eks. optager W800i og K750i heller ikke i MP3 men i AMR, og sjovt nok
> fungere det de optager alligevel som ringetoner......

Slet ikke nogen der véd, om en K 510 i kan????

Fra : BG

Dato : 29-09-06 08:08

On 28 Sep 2006 09:39:09 -0700, "jbw" <jan_buchwald@yahoo.dk> wrote:

>Peter D. skrev:

>Slet ikke nogen der véd, om en K 510 i kan????

Men? Jeg har ju svaret på dit spörgsmål!

Fra : jbw

Dato : 29-09-06 11:33

Tak for svaret, kort og præcist. Det er ikke mig der "roder rundt" og
ikke kan læse/forstå.
MVH
JBW