Prøblemer med at connecte nokia til pc.
Fra : Kasper Madsen

Dato : 26-09-06 16:07

Hej gruppe.
Jeg har en nokia 6610i, og har i en brandert fået smadret displayet (tror
bare det er displayet, for jeg kan låse den op (ved at tænde, vente lidt og
indtaste koden - jeg kan desuden ringe op og modtage opkald). Jeg vil
utroligt gerne have de ting (telefonbog især) som ikke ligger på simkortet
men på selve telefonen. Så jeg har købt et datakabel (ca-42) og downloadet
Nokia PC Suite. Men den finder ikke telefonen inde i "Få Forbindelse"
menuen? Er der nogle ting man skal indtaste på selve telefonen (jeg kan jo
ikke se om der også kommer en menu op på den). Telefonen lyser når jeg
sætter data-kablet i, så den registrerer at det er der. Kan nogen hjælpe?
På forhånd 1000 tak.
Mvh Kasper

PS: Ideer til hvordan jeg ellers kan få fat i min data er også meget
velkommen.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-09-06 16:22

"Kasper Madsen" <desmersnaps@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> På forhånd 1000 tak.
> Mvh Kasper
>
> PS: Ideer til hvordan jeg ellers kan få fat i min data er også meget
Hejsa

Man skal ikke taste noget.

Men jeg havde samme problem i starten og første gang skulle firewallen være
slået fra og desuden skal man først tilslutte kablet til puteren og stikket
i fonen når programmet siger til.

Held og lykke.

Jesper c",)

Fra : Kasper Madsen

Dato : 26-09-06 17:14

> slået fra og desuden skal man først tilslutte kablet til puteren og
> stikket
> i fonen når programmet siger til.

Mange tak for det hurtige svar. Jeg har prøvet at slå firewallen fra, og
vente med at sætte kabel og telefon til til den spørger efter det. Den
finder det stadig ikke, men windows finder den tilsyneladende, for guiden ny
hardware popper op i baggrunden, men det kan jeg selvsagt ikke bruge til
noget
Mvh Kasper

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-09-06 17:37

> [...]
> finder det stadig ikke, men windows finder den tilsyneladende, for guiden
> ny hardware popper op i baggrunden, men det kan jeg selvsagt ikke bruge
Jeg tilslutter lige min og ser om der er noget jeg har overset.

Fra : Kasper Madsen

Dato : 26-09-06 22:07

> Jeg tilslutter lige min og ser om der er noget jeg har overset.

Mange tak. Jeg har bestilt et nyt display til mobilen, men vil stadig meget
gerne ha forbindelsen til PCen til at virke

Mvh Kasper

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-09-06 20:11

> Mange tak. Jeg har bestilt et nyt display til mobilen, men vil stadig
> meget gerne ha forbindelsen til PCen til at virke
>
> Mvh Kasper
Jeg har desværre ikke fundet ud af noget.

Det eneste jeg kan sige, er at jeg selv havde svært ved det første gang, men
pludselig var den der.

Held og lykke.

Jesper

Fra : Kasper Madsen

Dato : 27-09-06 21:29

> Jeg har desværre ikke fundet ud af noget.
>
> Det eneste jeg kan sige, er at jeg selv havde svært ved det første gang,
> men pludselig var den der.

Det er bare i orden. Jeg prøver, og ser om den pludselig er der. Men mange
tak for forsøget.
Mvh Kasper

Fra : Kristian

Dato : 26-09-06 23:01

"Kasper Madsen" <desmersnaps@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke se om der også kommer en menu op på den). Telefonen lyser når jeg
>sætter data-kablet i, så den registrerer at det er der. Kan nogen hjælpe?

Tilsvarende problem her med at connecte en Nokia 5140i. Så jeg ville
også være meget interesseret i gode forslag. Prøvede at slå fire wall
fra , men uden resultat.

Kristian