Nyeste software til 6280??
Fra : Uni Bull

Dato : 23-09-06 20:15

Hej.

Inden min telefon har 1-års fødselsdag vil
jeg sikre mig at jeg har nyeste firmware.

Jeg mindes at have set et link til en oversigt
over FW-versioner til bl.a. Nokia-telefoner...
Nogen der kan hjælpe?

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Uni Bull

Dato : 23-09-06 23:50

"Uni Bull" <Noway@here.nu> skrev i en meddelelse
> Jeg mindes at have set et link til en oversigt
> over FW-versioner til bl.a. Nokia-telefoner...
> Nogen der kan hjælpe?

Ja det var svært...
Google > Nokia firmware
....første link...
RM-78
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ped

Dato : 24-09-06 22:06

Uni Bull skrev:
> "Uni Bull" <Noway@here.nu> skrev i en meddelelse
>
> Ja det var svært...
> Google > Nokia firmware
> ...første link...
> RM-78

Hvilket resultat fik du så - v 3.81? Min er version 3.60, og indtil nu
har jeg kun kunnet finde 2 bugs:
- man kan ikke gemme ord i ordbogen
- der er ingen lommeregner (i hvert fald ikke der hvor den skulle være
iflg. brugsanvisningen)
Men de meget omtalte crashes, som åbenbart har plaget nogen, har jeg
slet ikke haft nogen af. Jeg læste et sted, at v 3.81 overhovedet ikke
er stabil, og at den indbyggede ordbog (den engelske) er helt hen i
vejret. Så måske er den seneste version ikke altid den bedste.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280

Fra : Uni Bull

Dato : 26-09-06 17:24

"Ped" <pedmail@danskbredbaandmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stabil, og at den indbyggede ordbog (den engelske) er helt hen i vejret.
> Så måske er den seneste version ikke altid den bedste.

Hmmm... Ja jeg troede jo så at jeg fik den nødvendige info fra sitet

Ja ja - men det gjorde jeg ikke. Kun RM-78...
Min tlf har version 03.70 af den 28-03-06.

Jeg har ikke nævneværdige problemer - ikke nogen af de
ovenfor nævnte i hvert fald.

--
Uni Bull
Vallensbæk