"My phone explorer": slette alle beskeder ~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 08:39

Er blevet rigtig glad for "My phone explorer" men mangler muligheden for at
kunne slette alle beskeder i ét hug; er der nogen hér der kan dét?
Hans

Fra : Andseman - 6400

Dato : 18-09-06 08:59

Hvilken telefon bruger du ?

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 16:02

Hejsa....

> Hvilken telefon bruger du ?

Og precis hvilken betydnig har det i dette tilfælde tror du ??
Det er jo nok en SonyEricsson, og det er sikkert også mindst en T68i......

- hjælper det dig ??

"MyPhoneExplorer is designed for SonyEricsson K700,K750,W800 - but it works
with every SonyEricsson-phone exept the symbian-based phones"

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:31

Peter D. skrev:

> Og precis hvilken betydnig har det i dette tilfælde tror du ??
> Det er jo nok en SonyEricsson, og det er sikkert også mindst en
> T68i......
> - hjælper det dig ??

LOL
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:30

Andseman - 6400 skrev:

> Hvilken telefon bruger du ?

W800I
Hans

Fra : Andseman - 6400

Dato : 18-09-06 17:35

Hvorffor vil du installere et program, når man kan gøre det direkte i
telefonen ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:41

Andseman - 6400 skrev:

> Hvorffor vil du installere et program, når man kan gøre det direkte i
> telefonen ?

Nu er MPE installeret igennem ½ år - og jeg kan generelt meget bedre lide at
bruge tastaturet på min pc end at sidde og fumle med joystick og
stavekontrol i fonen
Hans

Fra : Andseman - 6400

Dato : 18-09-06 17:46

Det er jo smag og behag !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:48

Andseman - 6400 skrev:

> Det er jo smag og behag !

Dét er stort set alt
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:17

Hej A-6400, Sønderbronx eller hvad du hedder idag.....

> Hvorffor vil du installere et program, når man kan gøre det direkte i
> telefonen ?

Prøv det, og du vil forstå.......

Programmet er intet mindre end genialt til alt der har med din telefon at
gøre......
- og har du samtidig bluetooth, så er der ikke et øje tørt......

Programmet er iøvrigt freware.......

--
Peter

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-09-06 15:56

Hans Paulin (6310) wrote:
> Er blevet rigtig glad for "My phone explorer" men mangler muligheden for at
> kunne slette alle beskeder i ét hug; er der nogen hér der kan dét?
Er det ikke bare at markere dem og så trykke på slet?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:31

Mikael Schøler skrev:

> Er det ikke bare at markere dem og så trykke på slet?

Kan ikke finde en "Markér alt"-funktion!?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:39

Hans Paulin (6310) skrev:

> Kan ikke finde en "Markér alt"-funktion!?

Nå, nu lykkedes det mig at trække cursoren ned over alle (2 ) afsendte
meddelser og markere dem - det ku jeg lissom ikke i går - dét er måske
vejen frem!?
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-09-06 17:58

Hans Paulin (6310) wrote:

> Kan ikke finde en "Markér alt"-funktion!?
Kan du evt. markere den første, holde shift nede og markere den sidste
og så slette?

Har ikke lige program og tlf i nærheden til at teste.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 18:03

Mikael Schøler skrev:

> Kan du evt. markere den første, holde shift nede og markere den sidste
> og så slette?
>
> Har ikke lige program og tlf i nærheden til at teste.

Nej - umiddelbart virker det ikke.

Men som sagt/skrevet: jeg kan (nu) trække med musen, så alle bliver
markerede.
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 15:58

Hej.

> Er blevet rigtig glad for "My phone explorer" men mangler muligheden for
> at kunne slette alle beskeder i ét hug; er der nogen hér der kan dét?

Det er også et rigtigt godt program....
Det kommer an på hvad du mener med at slette alle i et hug......
Du kan slette alle i indbakken i et hug, eller alle klader, eller alle
sendte.... bare marker dem der skal slettes og tryk "X"
Men du kan ikke slette alle fra alle 3 grupper på en gang......

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:30

Peter D. skrev:

> Det er også et rigtigt godt program....

Jeps - legede lidt med det hér forleden og satte det til at synkronisere tid
og meddelelser ved tilslutning - lækkert!

> Det kommer an på hvad du mener med at slette alle i et hug......
> Du kan slette alle i indbakken i et hug, eller alle klader, eller alle
> sendte.... bare marker dem der skal slettes og tryk "X"

Men jeg sidder og markerer én besked af gangen - kan ikke finde noget
"Markér alt"!?

> Men du kan ikke slette alle fra alle 3 grupper på en gang......

Nej nej!
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:13

Hej.

> Men jeg sidder og markerer én besked af gangen - kan ikke finde noget
> "Markér alt"!?

Ok, så er vi på sporet.....

Klik på den øverste sms i modtagne/sendte/klader...... hold "shift" tasten
på tastaturet nede og tryk på "pil ned".....

Du kan også starte med den nederste sms op køre med "pil op"......

Eller tage 5-10 i midten hvis det kunne være sjovt......

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 18:20

Peter D. skrev:

> [...]
>
> Du kan også starte med den nederste sms op køre med "pil op"......
>
> Eller tage 5-10 i midten hvis det kunne være sjovt......

Ja, dét virker - men sjovt nok ikke hver gang!?

Lidt lissom jeg ikke kunne trække med musen de sidste gange jeg prøvede -
bortset fra i dag!?

Mystisk!
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:39

Hej.

> Ja, dét virker - men sjovt nok ikke hver gang!?

Så ved jeg det ikke, det fungere hvergang for mig, jeg har aldrig haft
problemer med programmet......(endnu)
- hvilken version af MyPhoneExplorer bruger du ??
Nyeste er 1.4.5......

Hvis du IKKE finder en løsning, eks. ved at gen-installere programmet ??, så
er der mulighed for at spørge på forum, eller programudvikleren......

Og, jo, jeg har faktisk ét problem med "programmet", men det er efter
programudviklerens udsagn en bug i SonyEricsson telefonerne og ikke i
programmet......

En SMS du skriver i MyPhoneExplorer og eks. gemmer i "klader" på telefonen,
som fylder 2 SMS´er vil ikke vises rigtigt i en K750i og W800i, før den har
været slukket og tændt en gang......
Beskeder der fylder 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (eller måske flere) SMS´er, er der
derimod ingen problemer med.....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 18:49

Peter D. skrev:

> Så ved jeg det ikke, det fungere hvergang for mig, jeg har aldrig haft
> problemer med programmet......(endnu)

Nej, jeg ved heller ikke hvad der er galt.

> - hvilken version af MyPhoneExplorer bruger du ??
> Nyeste er 1.4.5......

Ja, det er dén jeg har.

> Hvis du IKKE finder en løsning, eks. ved at gen-installere programmet

Har faktisk geninstalleret fornys - MPE kunne ikke finde "en given port"!?

> ??, så er der mulighed for at spørge på forum, eller
> programudvikleren......

Årh - nu véd jeg det kan la sig gi sig - næste gang har jeg mere tålmodighed

> [...]
> telefonen, som fylder 2 SMS´er vil ikke vises rigtigt i en K750i og
> W800i, før den har været slukket og tændt en gang......

Nå, okay!

> Beskeder der fylder 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (eller måske flere) SMS´er,
> er der derimod ingen problemer med.....

Jeg havde klager fra folk der fik mere end én sammenkædet sms; de "hang ikke
sammen" - sendte så 3-4 i sammenhang til min egen W800 - og dér var der
ingen problemer!?
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 19:01

Hej.

> Jeg havde klager fra folk der fik mere end én sammenkædet sms; de "hang
> ikke sammen" - sendte så 3-4 i sammenhang til min egen W800 - og dér var
> der ingen problemer!?

Det er jo et af de steder hvor SonyEricsson skiller sig ud fra den grå
mængde......
- mange andre fabrikater telefoner kan max. håndtere 3 (?) sms´er der er
sammenkædet.....

Men dette har ikke noget med den før omtalte "bug" at gøre......

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 19:05

Peter D. skrev:

> Det er jo et af de steder hvor SonyEricsson skiller sig ud fra den grå
> mængde......

> - mange andre fabrikater telefoner kan max. håndtere 3 (?) sms´er der
> er sammenkædet.....

Skod!

> Men dette har ikke noget med den før omtalte "bug" at gøre......

Nej nej

PS: Nu ligger din fine ringetone i øvrigt i min fon
Hans

Fra : Dennis [9440]

Dato : 18-09-06 21:03

> [...]
> at
> kunne slette alle beskeder i ét hug; er der nogen hér der kan dét?

Hej Hej...

Det er det eneste program der virker, og det er virkelig uundværligt...

Hvis du markerer èn sms og der efter trykker "ctrl" og "a" markerer den dem
alle, og der efter kan du slette de arkerede ved at trykke på det røde kryds
i prog. eller trykke "del" på tastaturet.

Husk at når eller hvis du tager back up, så lige at markere at du vil have
dine filer gemt osse...

Dennis

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 21:11

Dennis [9440] skrev:

> Hvis du markerer èn sms og der efter trykker "ctrl" og "a" markerer
> den dem alle

Hæ hæ - ja, dét virkede i 1. hug

> Husk at når eller hvis du tager back up, så lige at markere at du vil
> have dine filer gemt osse...

Dén forstår jeg så ikke lige; i hvilken situation er dét at man tar back up
m.m.?
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 19-09-06 15:47

Hej.

> Dén forstår jeg så ikke lige; i hvilken situation er dét at man tar back
> up m.m.?

Der kan da være mange grunde....
- hvis du har en masse aftaler eller SMS´er som du ikke vil miste, eller
taste ind igen.
- hvis du har en masse billeder, ringetoner, whatever som du ikke vil
miste.....

Hvis din telefon går i stykker, så står der i de fleste værksteders
serviceaftale at de må slette alt indholdet i din telefon.....

Og hvis den forsvinder eller bliver stjålet, ja, så var det måske også rart
at have taget en backup.....

"Rigtige mænd tager ikke backup, rigtige mænd græder......"

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-06 16:10

Peter D. skrev:

> [...]
> serviceaftale at de må slette alt indholdet i din telefon.....
>
> Og hvis den forsvinder eller bliver stjålet, ja, så var det måske

Okay - men det eneste jeg sletter i MPE er sms'er
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-09-06 20:49

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hæ hæ - ja, dét virkede i 1. hug

> Dén forstår jeg så ikke lige; i hvilken situation er dét at man tar back up
> m.m.?
Jeg tog backup af mine kontakter fra min K750i og lagde dem over i min
W810i.. skide smart :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-06 21:16

Mikael Schøler skrev:

> Jeg tog backup af mine kontakter fra min K750i og lagde dem over i min
> W810i.. skide smart :)

Ja, okay

Købte en simkortlæser i Aldi i sin tid til min "Alcatel One Touch Gum" for
at lægge kontakterne over i min T68i - et værre skodsystem
Hans

Fra : Knud S.

Dato : 18-09-06 22:21

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse news:450e4d04$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er blevet rigtig glad for "My phone explorer" men mangler muligheden for at kunne slette alle beskeder i ét hug; er
> der nogen hér der kan dét?
> --

Nu har jeg læst 10 indlæg ned og ingen har svaret på spørgsmålet men
skriver om alt muligt andet - ret irriterende at skulle se på.

Du markerer den øverste og holder derefter shift nede og markerer den
nederste hvorefter du enten højreklikker og vælger slet eller bruger slet-
knappen.
Hvil du kun markere enkelt og undlade nogen er det Ctrl du holder nede.
Det er standard og gælder generelt ved filer i Windows.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 22:36

Knud S. skrev:

> Du markerer den øverste og holder derefter shift nede og markerer den
> nederste hvorefter du enten højreklikker og vælger slet eller bruger
> slet- knappen.

Ja, dét er osse en løsning

> Hvil du kun markere enkelt og undlade nogen er det Ctrl du holder
> nede.

Ja, sådan slettede jeg en million sms'er i går
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-09-06 07:35

Knud S. wrote:

> [...]
>
> Du markerer den øverste og holder derefter shift nede og markerer den
> nederste hvorefter du enten højreklikker og vælger slet eller bruger slet-
Det var da underligt for det svar gav jeg i går den 18/9 kl 18.57.. ER
du sikker på du har læst alle? :)

Fra : Peter D.

Dato : 19-09-06 12:30

Hej.

> Det var da underligt for det svar gav jeg i går den 18/9 kl 18.57.. ER du
> sikker på du har læst alle? :)

Mit svar fra 18/9 kl.19.12 fungere ellers også fint.....
- det er bare to måder at nå samme resultat....
- og begge fungere faktisk også som du siger, som standard i mange
Windows-programmer......

--
Peter

Fra : Knud S.

Dato : 19-09-06 17:05

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:450f8f9d$0$75039$14726298@news.sunsite.dk...

> Det var da underligt for det svar gav jeg i går den 18/9 kl 18.57.. ER du sikker på du har læst alle? :)

Nej - det har jeg netop ikke og det skrev jeg også. Jeg prøvede at kigge
de 10 første indlæg igennem og INGEN havde svaret på spørgsmålet men
skrevet om alt muligt andet. Da der så var måske yderligere 20 indlæg
mere gad jeg ikke blive ved med at kigge efter om nogen havde svaret.
Det kunne måske være et godt eksempel på, at det er vigtigt at holde
sig til emnet i en tråd - ellers start en ny.

Fra : Peter D.

Dato : 19-09-06 17:42

Hejsa.....

Hvis du lige kikker på det igen, så kom det første svar på precis det
spørgsmål tidsmæssigt, som nr 8...

Hvis du derudover undlader at tælle alle indlæg fra/til A-6400/sønderbronx
med (det gør man normalt automatisk i denne NG), så ligger svaret noget
før......
- men hvis du ikke kender gruppen, så er det klart at du er blevet forvirret
over alt det "støj" som A-6400 afstedkommer......

--
Peter

Fra : Knud S.

Dato : 19-09-06 18:48

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse news:F5VPg.40$074.4@news.get2net.dk...
> [...]
> NG), så ligger svaret noget før......
> - men hvis du ikke kender gruppen, så er det klart at du er blevet forvirret over alt det "støj" som A-6400

Nå OK - det var det der spillede et pus så

kender ikke fyren .... eller kvinden ....

Fra : Peter D.

Dato : 19-09-06 19:09

Hej.

> Nå OK - det var det der spillede et pus så
> kender ikke fyren .... eller kvinden ....

Fair nok.....
Det er heller ikke nemt, da Anders (A-6400 osv) ofte kalder sig noget
nyt.....
- måske for at komme op fra bunden af diverse killfiltre.....

Men da dette indlæg også skaber noget af den støj som du ikke var glad for,
vil jeg slutte mine indlæg i denne tråd.....

--
Peter

Fra : Ulrich

Dato : 19-09-06 21:33

> Er blevet rigtig glad for "My phone explorer" men mangler muligheden for
> at kunne slette alle beskeder i ét hug; er der nogen hér der kan dét?
> --

Well, jeg har ikke læst hele tråden.
Har du prøvet ctrl+a?

--
Hygge Ulrich

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-06 21:37

Ulrich skrev:

> Well, jeg har ikke læst hele tråden.

Velkommen i klubben!

> Har du prøvet ctrl+a?

Ja, et par gange efterhånden - problemet er at der ikke er flere beskeder at
slette!
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 20-09-06 11:58

Hej.

" - problemet er at der ikke er flere beskeder at slette!"

Så kan du jo lave nogle, hvis det er for at teste noget.....

Du kan skrive nogle beskeder, kopiere tekst ind el.lign. i SMS vinduet, og
så gemme dem som kaldder på telefonen.....
I Kladder har du precis samme muligheder for at slette som i Indbakken.....

Jeg har iøvrigt en masse i kladder med diverse jokes og standardsvar, så jeg
har noget at fyre af, hvis det skal gå hurtigt......

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 12:09

Jeg regnede ærligt talt med at når "Ulrich" skrev:

"Well, jeg har ikke læst hele tråden."

så var det for at ta p*s på "Knud S." der sendte et indlæg noget tidligere,
men jeg var da lidt i tvivl

> Du kan skrive nogle beskeder, kopiere tekst ind el.lign. i SMS
> vinduet, og så gemme dem som kaldder på telefonen.....
> I Kladder har du precis samme muligheder for at slette som i
> Indbakken.....

Jeg kan hurtigt generere en stak (oven i købet gratis! ) sms'er hvis jeg
ønsker det, da jeg er velsignet med TDC's "BeskedRobot" der sender en sms
hver gang jeg får en mail; så det er bare at fyre en stak mails af til mig
selv

> Jeg har iøvrigt en masse i kladder med diverse jokes og standardsvar,
> så jeg har noget at fyre af, hvis det skal gå hurtigt......

Jeg gemmer vittigheder hvis de er af en vis standard så jeg "har noget at
bytte med" hvis der er én der sender en ny
Hans

Fra : Ulrich

Dato : 20-09-06 21:46

> Jeg regnede ærligt talt med at når "Ulrich" skrev:
>
> "Well, jeg har ikke læst hele tråden."
>
> så var det for at ta p*s på "Knud S." der sendte et indlæg noget
> tidligere, men jeg var da lidt i tvivl

Nææ *GG*
Men ctrl+a virker på min, alle markeret, tryk på slet.

--
Hygge Ulrich

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-09-06 03:04

Ulrich skrev:

> Nææ *GG*

> Men ctrl+a virker på min, alle markeret, tryk på slet.

Tak!
Hans