Importere sms til computer
Fra : ingenspamtak321@gmai~

Dato : 13-09-06 11:30

Jeg har noget udstyr der forbinder en 3310 eller 5110 til computeren
via comporten.
Hvilket software skal jeg bruge til at importere sms er til computeren
(XP) ?

Fra : Andseman - 6400

Dato : 13-09-06 11:49

Nokia's PC Suite !

Fra : JMo.

Dato : 13-09-06 17:23

wrote:

> Jeg har noget udstyr der forbinder en 3310 eller 5110 til computeren
> via comporten.
> Hvilket software skal jeg bruge til at importere sms er til computeren
> (XP) ?

Det kommer lidt an på hvilket kabel du har... Og hvilken af dine telefoner
du vil tilslutte.

Oxygen Phone Manager vil oftest være løsningen:
http://www.oxygensoftware.com/en/products/default.asp?ProductID=29

Til 5110'eren kan du også bruge Nokias Data Suite (og IKKE PC-Suite). Det
er dog et købe-program, som er udgået fra Nokia - nogle gange kan du dog
være heldig at finde det i din lokale mobil-pushers rodekasse med 50 kr's
ting.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 15-09-06 15:15

On 13 Sep 2006 03:30:23 -0700, ingenspamtak321@gmail.com wrote:

>Jeg har noget udstyr der forbinder en 3310 eller 5110 til computeren
>via comporten.
>Hvilket software skal jeg bruge til at importere sms er til computeren
>(XP) ?
Der findes også et program der hedder floAt's Mobile Agent, det er på
engelsk som udgangspunkt men tror at det er på vej i en Dansk udgave
programmet kan findes på nedstående links.

http://fma.sourceforge.net/

MVH
HL