Låste funktioner i N6280
Fra : SB

Dato : 12-09-06 11:29

Jeg har efter opsigelse af abonnement hos '3' fået låst min Nokia 6280 op
og benytter nu en anden udbyder, men bl.a. funktionstast og adskillige
links/genveje er desværre stadig bundet til '3'. Hvordan får jeg fjernet
disse ting så jeg kan benytte telefonen i fuldt omfang?
Jeg har den nyeste s.w. i telefonen.

--
/Simon

Fra : Peter B.

Dato : 14-09-06 16:49

Jeg tror du skal have en software i der ikke er "branded" og så skulle alt 3
stuff være væk og den kan bruges fuldt ud med anden udbyder.
Peter

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : SB

Dato : 15-09-06 17:08

"Peter B." <gti@baeks.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror du skal have en software i der ikke er "branded" og så skulle alt
> 3 stuff være væk og den kan bruges fuldt ud med anden udbyder.
> Peter

Hm... Hvilken software tænker du på her?
Jeg har nu en anden udbyder end '3' der fulgte med telefonen
men stadig har jeg disse brandede- ting som låser telefonen.
Irriterende!
Hilsen
S.B.

Fra : Peter \(7700\)

Dato : 18-09-06 08:26

> [...]
> Jeg har nu en anden udbyder end '3' der fulgte med telefonen
> men stadig har jeg disse brandede- ting som låser telefonen.

Jeg mener den software der er i tlf, du kan få den opdateret i Telecare så
bare sig du skal have unbrandet software i.

Fra : SB

Dato : 18-09-06 15:13

> Jeg mener den software der er i tlf, du kan få den opdateret i Telecare så
> bare sig du skal have unbrandet software i.

Jeg har netop fået den nyeste s.w. i og det blev gjort i en Nokia-club bix.
Vil det sige at der opereres med flere typer opdateringer afhængig af om
s.w. skal fjerne brandede eller ikke-brandede ting?? Det lyder mig lidt
usandsynligt!
Hilsen
S.B.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 18-09-06 15:25

> [...]
> om s.w. skal fjerne brandede eller ikke-brandede ting?? Det lyder mig lidt

Jamen virkede det?

Henrik

Fra : SB

Dato : 18-09-06 16:50

> Jamen virkede det?
>
> Henrik
Næh, det var jo derfor jeg efterlyste et råd til at komme af med disse låste
funktioner.
Rigtige mange links og en tast er låst til '3' selvom jeg ikke længere har
abonnement dér.
Jeg vidste ikke at det fandtes s.w. opdateringer der dækker brandede som
ikke-brandede modeller. Jeg har troet at en opdatering var en opdatering af
s.w.
Hilsen
SB