z800i - strømtab
Fra : fjerndette

Dato : 11-09-06 11:22

Godt råd udbedes...

Min z800i "æder" strømmen - osse når tlf. er slukket. Holder under et
døgn selv med kun delvist tændt tlf.
Hvad mon dette kan skyldes.

Det er ikke batteriets skyld - har prøvet med batteri fra min anden
z800i, og problemet er det samme.
Begge batterier opfører sig normalt i min anden z800i.

Er det mon en softwarefejl i selve tlf.?
Har nul-stillet tlf. to gange uden resultat.

Vgst
Kristian Stange

Fra : Andseman - 6400

Dato : 11-09-06 12:37

Du skal ikke tænde og slukke telefonen hele tiden, det koster strøm !.

Bruger du BT (BlueTooth), MP3 og Radio (hvis det er i mobilen) ?..
Det er alle ting der sluger strøm.

Har din telefon problemer med at finde netværk ?
- Hvis den ikke kan finde et netværk, så søger telefonen hele tiden efter
netværk, og de koster også.

Du kan jo, som du selv nævner, prøve at opdatere sw. i den, men det er ingen
garanti for at det hjælper.

Ellers så kan det jo også være telefonen der er ved at være 'træt'. Hvis det
kommer så vidt, så kan jeg varmt anbefale den ny SE W810i.