Samsung SGH-E360 og SMS-toner?
Fra : Jane

Dato : 10-09-06 17:31

Min datter har lige fået en Samsung SGH-E360 - kan det være rigtigt at man
ikke kan downloade og bruge toner til sms-beskeder, men kun kan bruge de 10
som er lagt ind fra fabrikken?
Jane

Fra : Dr.Phil

Dato : 10-09-06 18:49

"Jane" <jmoustgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan downloade og bruge toner til sms-beskeder, men kun kan bruge de

Det er da muligt.
Jeg kender ikke selv telefonen,men har haft en Sony Ericsson K700i der ,
selvom den kunne afspille mp3 filer som ringetoner,ikke kunne bruge mp3 som
SMS toner.Den havde kun 6 indbyggede MIDI toner
Så selvom telefonen kan afspille mp3,er det ikke sikkert at de kan bruges
til både ringetoner og SMS toner.

Men prøv at spørge i disse forums.

www.mobildebat.dk
www.mobil-forum.dk

Fra : Jane

Dato : 10-09-06 20:54

"Dr.Phil" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som SMS toner.Den havde kun 6 indbyggede MIDI toner
> Så selvom telefonen kan afspille mp3,er det ikke sikkert at de kan bruges

Tak for tippet om de to fora - jeg anede ikke de fandtes, men vil prøve at
spørge der.