Mikael Schøler skrev:
> Brian Schelde skrev:
>
> > "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> > news:44fc8b0b$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
> > > nej nej nej :( Jeg har liiiiiiiiiiiige fået den og tænkte jeg da lige
> > > ville opdatere den. og nu står jeg skisme i samme situation :(
> >
> > Det er da godt nok for dårligt at de ikke har styr på det, utroligt at de
> > vil være det bekendt.
> >
> > > Fandt du en løsning, Brian?
> >
> > Desværre nej, som du kan se i svaret fra SE anbefaler de at man kontakter
> > det sted man har købt den, lidt for dårligt synes jeg nok. De burde sende
> > den rigtige software til mig eller et link til hvor man kan hente den, det
> > kan da ikke passe at jeg skal undvære min telefon bare fordi de ikke tester
> > deres software inden de udgiver den.
>
> Jeg har skrevet med Telecare og ifølge dem skal jeg bare sende dem
> telefonen, så ordner de den.
Og så fik jeg svar fra SE:
Kære Mikael,
Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.
Vi rekomendere at du i så fald tager kontakt til et service center, de
vil kunne afhjælpe dette.
http://www.telecare.dk
Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi
kan hjælpe dig yderligere.
Med venlig hilsen
/xxxx
Sony Ericsson Call Center