|
| Nokia 6111 opkald SMS osv Fra : Kell Petersen |
Dato : 15-08-06 02:46 |
|
Hej har en veninde som har en datter som har sådan en 6111 med TDC
abonnement
Hun kan ikke modtage opkald eller sms osv, fra Sonofon abonnementer ,,
Hvad er i grunden så galt ...
Fik at vide at den skulle slukkes i 30 minutter ,, så ville den kunne det ,
men det har ikke lykkedes at gøre noget ved det
hun kan derimod godt ringe og sms til andre ,, men ikke modtage noget fra
Sonofon...?
--
venlig hilsen
Kell Petersen
3600 Frederikssund
| |
Leif Neland (15-08-2006)
| Kommentar Fra : Leif Neland |
Dato : 15-08-06 07:29 |
|
Kell Petersen wrote:
> Hej har en veninde som har en datter som har sådan en 6111 med TDC
> abonnement
> Hun kan ikke modtage opkald eller sms osv, fra Sonofon abonnementer ,,
> Hvad er i grunden så galt ...
>
Har nummeret været hos Sonofon tidligere?
Måske har Sonofon ikke fået slettet det rigtigt i deres system.
I så tilfælde kunne man prøve at ringe til Sonofons kundeservice.
Leif
| |
Kell Petersen (16-08-2006)
| Kommentar Fra : Kell Petersen |
Dato : 16-08-06 00:46 |
|
>> Hej har en veninde som har en datter som har sådan en 6111 med TDC
>> abonnement
>> Hun kan ikke modtage opkald eller sms osv, fra Sonofon abonnementer ,,
>> Hvad er i grunden så galt ...
>>
> Har nummeret været hos Sonofon tidligere?
> Måske har Sonofon ikke fået slettet det rigtigt i deres system.
>
> I så tilfælde kunne man prøve at ringe til Sonofons kundeservice.
Det er et nyoprettet hos TDC, som hun har , og der har været ringet ind til
både Sonofon,(moderens selskab) og TDC(datterens selskab)
Da det er hendes mor som har Sonofon , der ikke kan ringe , eller skrive til
datteren
Mens datteren kan godt ringe og skrive sms til moderen.
Men en anden fælles veninde som også har sonofon prøvede også at ringe til
datteren nr, og kunne hellere ikke få forbindelse.. dut-dut,,,,,,,,,,,,,
afbrudt
Nogle andre forslag..???
TDC bad dem om at slukke telefonen i 30 minutter , og det hjalp ikke
| |
Paw P Larsen (16-08-2006)
| Kommentar Fra : Paw P Larsen |
Dato : 16-08-06 14:59 |
|
Kell Petersen wrote:
>>> Hej har en veninde som har en datter som har sådan en 6111 med TDC
>>> abonnement
>>> Hun kan ikke modtage opkald eller sms osv, fra Sonofon abonnementer ,,
>>> Hvad er i grunden så galt ...
>>>
>> Har nummeret været hos Sonofon tidligere?
>> Måske har Sonofon ikke fået slettet det rigtigt i deres system.
>>
>> I så tilfælde kunne man prøve at ringe til Sonofons kundeservice.
>
> Det er et nyoprettet hos TDC, som hun har , og der har været ringet ind til
> både Sonofon,(moderens selskab) og TDC(datterens selskab)
> Da det er hendes mor som har Sonofon , der ikke kan ringe , eller skrive til
> datteren
> Mens datteren kan godt ringe og skrive sms til moderen.
>
> Men en anden fælles veninde som også har sonofon prøvede også at ringe til
> datteren nr, og kunne hellere ikke få forbindelse.. dut-dut,,,,,,,,,,,,,
> afbrudt
>
> Nogle andre forslag..???
> TDC bad dem om at slukke telefonen i 30 minutter , og det hjalp ikke
Kontakt Sonofon. Det er normalt, at den slags fejl skal meldes
til A-nummer operatøren, ikke B-nummer(TDC). Så må de fejlsøge.
| |
Kell Petersen (25-08-2006)
| Kommentar Fra : Kell Petersen |
Dato : 25-08-06 11:47 |
|
Endnu engang henvendte de sig til TDC , som henviste dem til Elgiganten som
havde solgt dem deres TDC abonnement
Og så undersøgte de hvad der kunne være galt
Og så viser det sig at TDC havde skrevet et forkert nr ind , i deres
database...
Så den har været tilknyttet et taletids-abonnement
TDC ..........tsk tsk tsk..........
Surt at de har fat i den lange ende ...
| |
|
|