6280 tekst størrelse
Fra : Demos

Dato : 21-07-06 20:08

Hvordan sætte man tekst/font størrelse på display?
Den er er uhyggelig lille,
og kan her ikke læses uden læsebriller (
Udendørs er det helt galt.

Og den medfølgende Nokia Suite vil ikke installere uden Adobe Reader,
men jeg vil ikke ha' det kæmpe (umulige) program på min computer,
og har derfor et andet i stedet, men det kan installationsprogrammet
ikke se, eller også er Nokia forlovet eller gift med Adobe?????

Fra : Ped

Dato : 22-07-06 16:05

Demos skrev:
> [...]
> og har derfor et andet i stedet, men det kan installationsprogrammet
> ikke se, eller også er Nokia forlovet eller gift med Adobe?????

Menu --> Indstillinger --> Display --> Skriftstørrelse

Her er der tre muligheder for at ændre skriftstørrelse på
- beskeder
- kontakter
- internet

og for hver at de tre kan man vælge lille, normal eller stor.
Simpelthen!

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280

Fra : Demos

Dato : 22-07-06 16:53

On Sat, 22 Jul 2006 17:05:01 +0200, Ped
<pedmail@danskbredbaandmail.dk> wrote:

> og for hver at de tre kan man vælge lille, normal eller stor.
> Simpelthen!

Ja, det er ikke svært at finde ud af,
MEN HVORFOR KAN MAN IKKE ÆNDRE STØRRELSEN PÅ DISPLAY IØVRIGT?
for.eks. i Gå til og alle menuerne og Calculator?

Og hvordan laver man en genvej til Calculator,
så man ikke skal bladre, bladre til den hver gang?

Og hvordan sætter man automatisk tastaturlås til?
Hver gang jeg hiver telefonen op af lommen står den et sted i
telefonbogen, der mangler bare lige et tryk på opkaldstasten.

Og hvordan vælger man den sk... blå baggrund i menuerne fra,
så man kan har en chance for at se de bittesmå bogstaver?

Fra : Demos

Dato : 22-07-06 16:57

> [...]

> - kontakter
> - internet
>
> og for hver at de tre kan man vælge lille, normal eller stor.

Ikke i kontakter, da kan man ikke vælge lille,
men STOR er absolut ikke for stor, kunne godt være større.