|
| kortslutning Fra : Kirk |
Dato : 19-07-06 08:57 |
|
Vågnede her til morgen og ville sende en godmorgen sms til fruen, sørme om
ikke jeg brændte fingrene på telefonen ( NOKIA 6280 ) den var overophedet
og der var smeltet et hul i bagcoveret lige der hvor Blitzén sidder....hva
hulen kan der være sket ? og har ngen oplevet det ?
Det skal siges at tlf ikke var sat til opladning
Kirk
| |
Sønderbronx \(6400\) (19-07-2006)
| Kommentar Fra : Sønderbronx \(6400\) |
Dato : 19-07-06 09:19 |
|
Der er nok noget der er brændt af i mobilen....
Hvis du har garanti på den, så burde den dække det.
Det er ikke noget jeg har været ude for, har ikke nogen Nokia.....
S
"Kirk" <herhr@tipo.dk> skrev i en meddelelse
news:WAlvg.8$7N2.2@news.get2net.dk...
> Vågnede her til morgen og ville sende en godmorgen sms til fruen, sørme om
> ikke jeg brændte fingrene på telefonen ( NOKIA 6280 ) den var overophedet
> og der var smeltet et hul i bagcoveret lige der hvor Blitzén sidder....hva
> hulen kan der være sket ? og har ngen oplevet det ?
> Det skal siges at tlf ikke var sat til opladning
>
> Kirk
>
| |
Kirk (19-07-2006)
| Kommentar Fra : Kirk |
Dato : 19-07-06 09:31 |
|
jo der er garanti på bæstet...men man hører jo tit at undskyldning som
"vandskade" kommer fra værkstedet, så det ville jo være rart om andre havde
haft samme oplevelse og havde erfaringer med det.
Telefonen er købt hos Telmore og den er sendt ind tl dem dags dato, så nu er
det jo spændende hvad de siger.
Men tak for svaret
Kirk
| |
Sønderbronx \(6400\) (19-07-2006)
| Kommentar Fra : Sønderbronx \(6400\) |
Dato : 19-07-06 09:37 |
|
Det der med vandskade er normalt svar forhandlerene kommer med, for at undgå
at ryste op med en ny mobil.
Såh...
Jeg vil lige lade Telmore komme med deres svar først....
De sender den, med stor sansynlighed, ind til deres værksted (muligvis
Nokia's).
S
"Kirk" <herhr@tipo.dk> skrev i en meddelelse
news:p5mvg.11$%q3.7@news.get2net.dk...
> jo der er garanti på bæstet...men man hører jo tit at undskyldning som
> "vandskade" kommer fra værkstedet, så det ville jo være rart om andre
> havde haft samme oplevelse og havde erfaringer med det.
> Telefonen er købt hos Telmore og den er sendt ind tl dem dags dato, så nu
> er det jo spændende hvad de siger.
> Men tak for svaret
> Kirk
>
| |
Kim Frederiksen (19-07-2006)
| Kommentar Fra : Kim Frederiksen |
Dato : 19-07-06 10:57 |
|
"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:44bdef15$0$22907$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Det der med vandskade er normalt svar forhandlerene kommer med, for at
> undgå at ryste op med en ny mobil.
>
Hos os leverer vi fotodokumentation i hvert enkelt tilfælde af væskeskade.
Der sidder en lille "alarm" inde i telefonen i form af et væskefølsomt
klistermærke, så der er ikke noget at komme efter i den forbindelse.
mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter
| |
|
|