Fodbold i Rom?
Fra : Jesper

Dato : 04-10-06 22:12

Jeg skal til Rom sidst på måneden, jeg kunne godt tænke mig at se en
fodboldkamp dernede, men hvor får jeg fat i billetter?

M.V.H.
Jesper

Fra : laid-back

Dato : 07-10-06 19:57

Jesper wrote:

> Jeg skal til Rom sidst på måneden, jeg kunne godt tænke mig at se en
> fodboldkamp dernede, men hvor får jeg fat i billetter?

> M.V.H.
> Jesper

Her er en mulighed: http://www.1st4footballtickets.com/roma-tickets.html

Mvh Jarl

Fra : Lars Bendix

Dato : 08-10-06 10:09

laid-back wrote:

> Her er en mulighed: http://www.1st4footballtickets.com/roma-tickets.html

En anden mulighed er:

http://www.listicket.it/?lang=EN&S=

Med venlig hilsen
Lars Bendix
http://www.ciao-italia.dk/Negozio/Informazioni/index.html

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-10-06 12:54

Lars Bendix <lars@ciao-italia.dk> wrote:

> En anden mulighed er:
>
> http://www.listicket.it/?lang=EN&S=
>
> Med venlig hilsen
> Lars Bendix
> http://www.ciao-italia.dk/Negozio/Informazioni/index.html

Romas hjemmeside er her:
http://www.asromacalcio.it/
Bemærk fx adressen på deres butik. (Hvor man vel må kunne købe
billetter, ellers kan man en hel del andre stedfer.)

Der er billetoplysninger om de enkelte kampe her:
http://www.asromacalcio.it/List.aspx?Categoria=63

v.h
Martin