core 2 duo - hvordan kan jeg tjekke om den~
Fra : GG

Dato : 04-10-06 08:08

Jeg har læst at XP skal sættes op til at bruge en core 2 duo og core duo
processor, ellers får man ikke den fulde udnyttelse af opgraderingen.

Noget med at sætte det op i registreringsdatabasen.

Ved nogen om hvor jeg kan finde mere om dette ?

Med venlig hilsen
Gitte

Fra : JK

Dato : 04-10-06 16:46

On Wed, 4 Oct 2006 09:07:36 +0200, "GG"
<Ghansen@hansenudenspam1001.dk> wrote:

> [...]
>
>Noget med at sætte det op i registreringsdatabasen.
>
>Ved nogen om hvor jeg kan finde mere om dette ?

Ctr Alt Del

åbner taskmanager. Så kig på 3. faneblad. Der skal være 2 CPU ruder.
Hvis der er, så kører det.

AMD X2 skal have en fix installeret.
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_13118,00.html

Men Intel core2 duo skal ikke. Microsoft havde dog en opdatering for
omkring et år siden. Jeg går ud fra, at du har opdateret din windows
fra windows update.

mvh

John

Fra : JK

Dato : 05-10-06 19:05

Nååh, det er en af de der piger, som det ikke betaler sig at svare i
forum. De vender aldrig tilbage. Har misforstået mediet !

/John

Fra : Gitte

Dato : 12-10-06 08:27

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nååh, det er en af de der piger, som det ikke betaler sig at svare i
> forum. De vender aldrig tilbage. Har misforstået mediet !
>
> /John

Hej John

Jo er her endnu og har kigget efter, jeg kører intel.

Tak for hjælpen
Hilsen
Gitte