Hip, hip hurra
Fra : Kert Rats

Dato : 04-10-06 03:04

Jeg mener, at ovenstående nummer er med Rasmus Nør, men er blevet belært om,
at nummeret retteligen er med en gruppe kaldet Vildnis.

Nummeret er tekstmæssigt en sommerudflugt med bare numser, tant og fjas og
hurlumhej samt alskens fikumdik i det danske sommerland.
Melodien har mindelser tilbage til den glade, muntre og sorgløse Gatsby-tid
fra 1920'erne.

Hvem har fremført dette nummer? Rasmus Nør eller Vildnis - eller en helt
anden gruppe?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 04-10-06 06:28

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> [...]
> Gatsby-tid fra 1920'erne.
>
> Hvem har fremført dette nummer? Rasmus Nør eller Vildnis - eller en helt

http://www.artpeople.dk/Vildnis.382.0.html

VILDNIS har lavet en klassiker ! Forsangerne Niels Dahl og Morten Nørby har
skrevet 12 fremragende popsange, og med et salg på 4.000 eksemplarer af den
første CD er vi overbeviste om, at KØBENHAVN BY NIGHT bliver dét album, der
får VILDNIS på salgshitlisten. Airplay charten har de allerede besat med den
første single HIP HURRA, udkom en måned før "København By Night"

Fra : Kert Rats

Dato : 05-10-06 15:52

Fint! Jeg har reserveret Vildnis cd'er på Herlev Bibliotek.

Venligst

Kert Rats