Skiferie i Østrig mellem jul og nytår
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 03-10-06 20:49

Ja vi er 8 personer der har besluttet os for, at vi gerne vil på skitur i
Østrig fra d. 25/12 - 2/1 hvor vi kører selv. Vi vil gerne til Saalbach,
Zell am See, Bad Gastein eller noget lignende.

Vi vil meget gerne bo i én eller to lejligheder, men ved godt at det sikkert
bliver svært eftersom de som regel kun udlejes lørdag-lørdag, men
to-personers hotelværelser ville også være helt fint.

Vi havde egentlig booked noget men er lige blevet oplydt om at vi ikke kunne
få det alligevel, og nu er det jo ligesom ved at være lidt sent så mange
hoteller er udsolgt.

Er der nogen herinde der kender til et hotel eller andet hvor der måske er
plads til 8 i den nævnte periode, så må I meget gerne skrive det her...

På forhånd tak!

Mvh Morten

Fra : erectus

Dato : 03-10-06 21:39

Morten Astrup Christensen wrote:

> [...]

> Er der nogen herinde der kender til et hotel eller andet hvor der
> måske er plads til 8 i den nævnte periode, så må I meget gerne skrive

Der kan eventuelt prøves denne søgning: Saalbach+ski+cottage+house

Mvh Jarl

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 03-10-06 22:21

> Der kan eventuelt prøves denne søgning: Saalbach+ski+cottage+house
>
> Mvh Jarl

Jeg har søgt og søgt, og man finder da også en masse hoteller og lignende
men problemet er jo bare at det meste efterhånden er booked i den uge vi
gerne vil af sted...

/morten

Fra : Jan Raarup

Dato : 04-10-06 13:12

Morten Astrup Christensen <astrupFJERNMIG@gmail.com> skrev:
> [...]
>Zell am See, Bad Gastein eller noget lignende.
>
>Vi vil meget gerne bo i én eller to
>lejligheder, men ved godt at det sikkert

Probieren Sie bitte diese seite:
http://www.schladming.at/winter/win-de.htmml

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 04-10-06 18:07

> Probieren Sie bitte diese seite:
> http://www.schladming.at/winter/win-de.htmml
>
> Hilsen Jan

Der ser det ud til at man kan finde noget at bo i, men selv om jeg har stået
på ski i Østrig i mange år må jeg indrømme at jeg aldrig har hørt om det
område... Nogen der kender noget til det?

/morten

Fra : Jan Raarup

Dato : 04-10-06 19:25

> [...]
>på ski i Østrig i mange år må jeg
>indrømme at jeg aldrig har hørt om det
>område... Nogen der kender noget til det?

Hej igen

Ja, min kone og jeg har været der mange gange og det er
alletiders med løjper i alle kategorier.

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 04-10-06 19:35

Nu har jeg også selv undersøgt det lidt, og har sendt et par mails af
sted...

Alle forslag modtages meget gerne stadigvæk...

Tak for det.

/morten

Fra : JS

Dato : 04-10-06 17:36

> [...]
>
> Er der nogen herinde der kender til et hotel eller andet hvor der
> måske er plads til 8 i den nævnte periode, så må I meget gerne skrive

Prøv http://www.jaegerwirt.net/
Ejeren, Hans, taler engelsk, hvis det er en hjælp.

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 04-10-06 19:33

> Prøv http://www.jaegerwirt.net/
> Ejeren, Hans, taler engelsk, hvis det er en hjælp.

Mange tak for svaret, men det ser desværre ud til at være booked...

/morten

Fra : erectus

Dato : 05-10-06 10:35

> [...]

> skitur i Østrig fra d. 25/12 - 2/1 hvor vi kører selv. Vi vil gerne
> til Saalbach, Zell am See, Bad Gastein eller noget lignende.

Her er et tilbud, som måske kan bruges, hvis alt andet glipper:

Dear Mr. (...) thank you very much for your e-mail.

Unfortunately our house is already fully booked from the 30.12.2006 until
27.01.2007,
we are really very sorry.

If it would be still possible to change the date of your holiday we could
offer you an apartement Typ C from 23.12.06 until 30.12.2006 for 8 persons;

Best regards
Family Egger

www.app-mary.at

mary@app-mary.at

Ellers er der flere muligheder her, hvis ikke de er prøvede:
http://www.europasportregion.info/Appartments_Zell_See.312+M52087573ab0.0.html

Mvh Jarl

Fra : erectus

Dato : 05-10-06 13:14

> [...]

> Er der nogen herinde der kender til et hotel eller andet hvor der
> måske er plads til 8 i den nævnte periode, så må I meget gerne skrive

Her er noget, der måske kan bruges:
----------------------------------

APPARTEMENTHAUS HOLLAUS
Seeuferstr. 14

A-5700 Zell am See

Tel. 0043 (0) 6542/74640

Fax 0043 (0) 6542/746404

Mobil: 0043 (0) 664 450 57 35

http://www.zellamsee.at/hollaus

Email: app.hollaus@aon.at

Dear Mr. ,

we kindly received your inquire by mail and we are glad to send you the
following offer:

For the mentioned period we can offer you App. A + Apartment Haus Gandler or

Haus Gandler for 8 persons.

Period: 25.12. – 02.01.2007

Appartementhaus Hollaus

App. A ( 45 m2 )

for 2 – 4 persons, 3rd or 5th person a child in a sep. bed in the
double-room possible, children’s bed
additional possible 1sep. sleeping room with double-bed (SAT-TV also in the
sleeping-room), wardrobe,
shower/toilet, one separate living- and sleeping-room with a big couch to
draw out for two persons to sleep
on it, kitchenette ( 2 plates ) microwave combined with grill,
eating-place for six, a little balcony and a big balcony south-east

price: € 950,-- including all extra charges

variable arrival date starting with 23rd of December – departure date
02.01.2007

a n d / o r

App. Haus Gandler 2 - 8 persons – only 100 metres to the free-bus-stop

400 metres from the Appartementhaus Hollaus

you can see this beautiful apartment on our website:
www.zellamsee.at/hollaus

1 flat 70 m2

with a big bathing-room and toilet (bath-tube with shower wall), one
separate sleeping room with double-bed (children’s bed can be put in), one
sep. living-room with a couch to draw out for two people, kitchen with all
equipment you need also a washer for the dishes, refrigerator,
coffee-machine, oven and so on, south balcony, terrace one stair-case down,
TV, radio, video, internet connection possible;

+

one big room 30 m2 ( studio )

in the same floor only nearby:

a very nice and friendly big room 30 m2, TV, double-bed, couch ( can be
drawn out – place for two persons to sleep on it ), table, chairs, sep.
shower/toilet;

+ exta toilet between flat and studio

price: € 1600,-- including all extra charges

variable arrival date starting with 23rd of December – departure date
02.01.2007

sep. entrance, own parking places, room for skis and boots!

This very comfortable apartment provides you everything you need the kitchen
is fully equipped

You find linen, hand-, bathing-, dish-towels (change every second day except
sundays) toilet-paper cleanser and so on;

Further information and photos to both houses you can find on our website!

Extra beds, baby-beds (+ linen ) as well as baby-chairs in both houses are
provided!

The prices include hot water and energy.

Free cleaning-service every second day and bread-service every morning
except Sunday.

(the ordered bred must be paid at the end!)

The apartments in the Appartementhaus Hollaus are very comfortable, light
wood and friendly colours, kitchen including everything you need ,
refrigerator with freezer,

coffee-maker with paper, toaster, mixer, table, SAT-TV, telephone, radio,
linen, hand-, bathing-, dish-towels ( change every second day ),
toilet-paper.

Our guest-house is situated on the sunny-side of the Zeller-lake, called
Thumersbach, central to all skiing-regions of the Europa-Sportregion, only 4
kilometres to the Schmittenhöhe – City Express or Areitcable-cars, only two
walking minutes from the lake, if the lake is frozen you can skate and walk
on it.

We are only 200 meters from the free-bus-stop, this bus takes you all half
hour to the center of Zell am See only 100m from the City Express.

In the nearby Hotel St. Hubertushof our guests can book ski-school or rent
boots and skis as well as boards, skipass-service,

We would be glad to welcome you in our friendly guest- house and we are
looking forward to hear of you.

Kind regards,

yours sincerely family Hollaus!

Mvh Jarl

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 05-10-06 16:17

Mange tak for det, nu har jeg lige sendt et par mails af sted

/morten