Ram moduler
Fra : Søren Larsen

Dato : 03-10-06 17:40

Hej

Er der nogle kloge hovede der ved hvilken ram der skal i denne pc :

IBM INTELLI STATION

Og evt link på edbpriser

Det skal være enten 1 eller 2 giga blokker

--
Mange Hilsner

Anne-Mette
www.bordplan.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-10-06 19:14

Søren Larsen wrote:

> [...]
>
> IBM INTELLI STATION
>
> Og evt link på edbpriser
>
> Det skal være enten 1 eller 2 giga blokker

Nu har IBM jo lavet et utal af modeller i Intellistation serien, så du må
give os lidt mere at gå efter. Eller prøv at fodre google med modelnummeret
og se om den ikke giver noget.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Søren Larsen

Dato : 04-10-06 16:06

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu har IBM jo lavet et utal af modeller i Intellistation serien, så du må
> give os lidt mere at gå efter. Eller prøv at fodre google med
> [...]

Hvad med det her : MT-M 6225 - 16G

Hjælper det noget

Vil gerne spørge på en anden måde, kan man bruge alle nyere ram til disse
maskiner, det er ca 1 år gammel, og det er en Pentium 4

Det er til min kones arbejde, og de der laver deres com, siger at ram koster
ca 4000 kr + moms, jeg siger det er røveri ved højlys dag

Hvad siger i...

MVH

Søren