Bluetooth og XP-Pro SP2 ?
Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 17:15

Har købt et Logitech diNovo brugt og har ikke fået install cd med, fik
at vide at WinXP selv ville instalere så jeg kunne bruge Bluetooth til
feks. telefon m.m. :/

Men men, jeg har slet ikke noget nogen steder der siger Bluetooth på
min pc :/

Har hentet og installeret SetPoint 2.60 men det gør bare at mus og
tastatur virker som det skal, men kan ikke koble andet op via
Bluetooth.

Hjæææælp please...

Autocadster / 2620

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-10-06 18:01

Autocadster skrev:

> Men men, jeg har slet ikke noget nogen steder der siger
> Bluetooth på min pc :/

Heller ikke inde i kontrolpanelet?

> Har hentet og installeret SetPoint 2.60 men det gør bare at mus
> og tastatur virker som det skal, men kan ikke koble andet op via
> Bluetooth.

Det er en Bluetooth-driver fra Widcomm, som følger med et diNovo,
så det er ikke den indbyggede Bluetooth-driver i SP2, der normalt
bruges til det sæt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Autocadster

Dato : 03-10-06 18:17

Thomas G. Madsen tastede følgende:

> Heller ikke inde i kontrolpanelet?

Niks...

> Det er en Bluetooth-driver fra Widcomm, som følger med et diNovo,
> så det er ikke den indbyggede Bluetooth-driver i SP2, der normalt
> bruges til det sæt.

Kan ikke finde noget der kan vække den til live :/

Autocadster / 2620

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-10-06 17:58

Autocadster skrev:

> Kan ikke finde noget der kan vække den til live :/

Ok. Bluetooth på Windows er generelt også noget skrammel, hvis du
spørger mig.

Jeg ved godt, at det ikke er et særligt konstruktivt svar, men jeg har
bare opgivet Bluetooth under Windows, fordi jeg har ikke har haft
andet end bøvl med det. Derimod så kører det bare under OS X, så
jeg har valgt at bruge Mac'en i stedet, når der skal ske et eller andet
via Bluetooth.

--
Hilsen
Madsen