Til Mexico til Januar/Februar? Under 5000k~
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 03-10-06 17:06

hejsa:)

Vi skal afsted til Mexico/Guatemala i slutning af Januar... Bliver vildt
fedt!
Hvis der er nogle af Jer der overvejer hvor i skal hen, så smut ind på
kilroy.dk,
vi fik vores billetter til små 5000,- kr, som er inkl alle skatter! (3145,-
uden skatter).

Det er med lufthansa, tur/retur fra Billund til Mexico city :)

Det er sku uhørt billigt synes jeg nok... :) Vi har ihvertfald aldrig fået
så gode flybilletter før
til så langt væk.

Men bare lige en lille hint til Jer der stadig ikke ved hvor i skal hen til
Januar/Februar.

Mange hilsner Jan

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 24-10-06 15:57

Jan Tovgaard <jantovgaard@yahoo.dk> skrev:
> [...]
>fedt!
>Hvis der er nogle af Jer der
>overvejer hvor i skal hen, så smut ind på

Der er rigtig gode priser til Mexico generelt lige p.t. - Vi har de
seneste dage fundet masser af
priser helt ned til kr. 3.900 kroner til både Mexico City og Cancun.
Det er med Delta fra
København via Atlanta. Disse priser er fundet både i november og i
starten af næste år...

Kr. 5.000 for en billet har man næsten altid kunnet finde. Vi har en
større flok afsted til Mexico
tidligere i år - og her var der ikke mange der gav over 5.000 kroner.
Billetterne blev dengang
bestilt ca. 3 måneder i forvejen. Priser på under kr. 4.000 er til
gengæld ekstremt lave -
specielt for flyvninger til Cancun, der normalt er dyrere end til
Mexico City..

Jeg har lige bestilt en tur til Cancun/Playa del Carmen for noget
familie her til november. Der
var vi også heldige at finde et 4 stjernet All-inclusive hotel til kr.
703 pr. nat - for 2 personer.
Det er virkeligt billigt....Eller koster 2-3 stjernede hoteller fra
omkring kr. 250 pr. nat pr.
værelse.

Flemming

http://www.flyrejsen.dk