Webcam som kan dreje
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 14:17

Jeg søger et webcam som man via en browser kan styre zoom, og dreje det...
nogen der kender et ?

Fra : Holst

Dato : 03-10-06 14:33

Jacob Olsen wrote:

> Jeg søger et webcam som man via en browser kan styre zoom, og dreje det...
> nogen der kender et ?

20. september skrev ///M:

Jeg kan klart anbefale at kigge på Linksys's IP kameraer. De fås med
wlan og koster ca. 1500 kr. De har for ganske nylig lanceret en model
med indbygget motor så du kan styre kameraet. Det eneste der kræves
er en browser (og ja adsl linie, evt. med router men ikke
nødvendigvis), da alt teknik og styring ligger i en webserver i
kameraet. Du kan bestemme om alle eller kun brugere du opretter må
kigge med.

i en tråd med titlen "Hardwarekrav til webkamera" startet samme dato.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 14:54

jeps har lige kigget på

Fra : LarsJ

Dato : 03-10-06 19:21

Jacob Olsen skrev:
> jeps har lige kigget på
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185492

Hvis du ikke har mod på noget i den prisklasse, er der også muligheder
til billigere penge:

f.eks. Logitech Quickcam Sphere:

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 21:00

> Jeg søger et webcam som man via en browser kan styre zoom, og dreje det...
> nogen der kender et ?

Så skal du:

Ja du køber et af flg.
http://www.edbpriser.dk:80/Products/Listprices.asp?ID=45127 eller

og installerer dette program: http://www.logisphere.org/en/download

det virker, den software som flg. med webcam'ene er ikke de bedste, med
Logisphere softwaren kan det meste, også remote opsætning mv.
http://www.logisphere.org/en/features pro software koster 20 euro, og det er
godt givet ud.

Der er altid 10-15 cam online de fleste kan styres af alle.

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 08:09

Jeg har faktisk et Logitech Quickcam Sphere

Men jeg troede ikke folk kunne styre det remote fra, via en browser ??

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 08:23

Det virkede sgu, cool

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 11:53

"Jacob Olsen" <jeo_snabela_post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det virkede sgu, cool

Ja det er lidt smart, men hvilken software har du brugt?

Hilsen Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 12:10

den man kan downloade her.

http://www.logisphere.org/en/download

der står det er free, men efter noget tid skriver den man skal registrere
sig.!! hmm

Fra : Klaus H

Dato : 07-10-06 22:38

Jacob Olsen wrote:
> den man kan downloade her.
>
> http://www.logisphere.org/en/download
>
> der står det er free, men efter noget tid skriver den man skal
> registrere sig.!! hmm

Men står der noget om betaling? - vel?

Klaus H

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-06 13:52

> den man kan downloade her.
>
> http://www.logisphere.org/en/download

> der står det er free, men efter noget tid skriver den man skal registrere
> sig.!! hmm

Ja, hvis man vil være online altid, så skal der betales 20?,
http://www.logisphere.org/img/help/howtolicense.html

Mvh Tommy