Hvilket joystick?
Fra : MRN

Dato : 03-10-06 13:51

Hejsa gruppe!

Efter et par års pause har jeg tænkt mig at begynde at spille lidt
Microsoft Flight Simulator igen. Men mit gamle joystick er afgået ved
døden, så jeg skal ha mig et nyt...

Hvad vil i anbefale?

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Mogens

Dato : 03-10-06 18:11

On Tue, 03 Oct 2006 14:50:59 +0200, MRN <haha@hvadtrorduselv.dk>
wrote:

> [...]
>
>Efter et par års pause har jeg tænkt mig at begynde at spille lidt
>Microsoft Flight Simulator igen. Men mit gamle joystick er afgået ved

Hvis det ikke behøver at have Force Feedback, så kan jeg
anbefale Logitech Extreme 3D Pro som kun koster ca 300,-

Det er det mest præcise og solide joystick som jeg har haft
fingre i og jeg har sgu slidt nogen stykker op igennem de
sidste 20+ år

mvh Mogens