Navn på nyt dansk band?
Fra : Chris

Dato : 03-10-06 07:45

Søger navnet på et nyt (tror jeg nok) dansk band der er blevet spillet meget
i P3 på det sidste. De første strofer i sangen starter med "When I wake
up........." lyder lidt som Queen, især med deres kor arrangement. Er der
nogen der kan hjælpe?

Tak!

Christoffer.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-10-06 16:16

Chris wrote:
> [...]
> med "When I wake up........." lyder lidt som Queen, især med deres
> kor arrangement. Er der nogen der kan hjælpe?

Det kunne være The Proclaimers - 500 Miles. De er dog ikke danske og ej
heller nye. Jeg har ikke lyttet til P3 de sidste par dage, så det er kun et
skud.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 19:42

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45227e96$0$20310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det kunne være The Proclaimers - 500 Miles. De er dog ikke danske og ej
> heller nye. Jeg har ikke lyttet til P3 de sidste par dage, så det er kun
> et skud.
>
> Søren

The Broken Beats - essentials tror jeg den hedder

vh
Esben

Fra : Chris

Dato : 04-10-06 11:01