Melua og Ekdahl
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 02-10-06 02:24

Hej NG

Jeg kan virkeligt godt lide Katie Melua og Lisa Ekdahl. Men jeg er ved
at hørt mine få CD'er igennem mange gange efterhånden.

Kan nogen anbefale andre kvindelige kunstnere i samme stil?

Mvh. Hans

Fra : Peter Westh

Dato : 02-10-06 14:11

"Hans J. Jensen" <jjjg3401@mailme.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hørt mine få CD'er igennem mange gange efterhånden.
>
> Kan nogen anbefale andre kvindelige kunstnere i samme stil?

Du kender vel allerede Norah Jones.

Ellers... Billy Holiday?

/P

Fra : Jacob E.

Dato : 02-10-06 14:20

Peter Westh wrote:
> "Hans J. Jensen" <jjjg3401@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kender vel allerede Norah Jones.
>
> Ellers... Billy Holiday?

Måske også Randi Laubek?

/Jacob E.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-10-06 15:45

Jacob E. skrev:

> Måske også Randi Laubek?

Eller Eva Cassidy? Eller The Carpenters?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ulrik Kold

Dato : 02-10-06 16:52

Peter Brandt Nielsen coughed up a hairball on 02-10-2006 16:45:

> Eller Eva Cassidy? Eller The Carpenters?

Eller Lisa Nilsson? Eller Joss Stone? Eller Nina Simone? Eller Diana
Krall? Eller Emiliana Torrini? Eller Sarah Vaughn? Eller Ella
Fitzgerald? Eller... prøv eventuelt at kigge på
http://www.music-map.com/norah+jones.html eller
http://www.last.fm/music/Norah+Jones/+similar hvis du vil have mere
inspiration.

Mvh,
Ulrik Kold

Fra : Peter Westh

Dato : 02-10-06 17:56

"Ulrik Kold" <"kontakt[faadetvaek_]"@ulrikkold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller Lisa Nilsson? Eller Joss Stone? Eller Nina Simone? Eller Diana
> Krall? Eller Emiliana Torrini? Eller Sarah Vaughn? Eller Ella Fitzgerald?

http://www.music-map.com/katie+melua.html giver nogle sære resultate, og
ekdahl er der ikke.

Du kan også prøve http://www.pandora.com/

/P

/P

Fra : Eivind

Dato : 02-10-06 22:14

> [...]
>at hørt mine få CD'er igennem mange gange efterhånden.
>
>Kan nogen anbefale andre kvindelige kunstnere i samme stil?

f.eks KT Tunstall og Emiliana Torrini

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-10-06 08:59

Hans J. Jensen wrote:
> [...]
> at hørt mine få CD'er igennem mange gange efterhånden.
>
> Kan nogen anbefale andre kvindelige kunstnere i samme stil?

Suzanne Vega?
Tina Dickow?

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 07-10-06 02:16

Hans J. Jensen skrev:
> [...]
> at hørt mine få CD'er igennem mange gange efterhånden.
>
> Kan nogen anbefale andre kvindelige kunstnere i samme stil?

Tak for alle svarene.

Mvh. Hans

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-10-06 11:59

> [...]
> hørt mine få CD'er igennem mange gange efterhånden.
>
> Kan nogen anbefale andre kvindelige kunstnere i samme stil?

Lige et forslag mere:
Eddie Brickell (mest kendt fra Goodtimes på Win95 CD'en)

Og så har jeg lige købt Katies CD'er med DVD (www.cdwow.com) og dvd'erne kan
absolut anbefales!

--
Hilsen