valg af ny psu, men hvilken ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 01-10-06 10:40

skal bruge en psu til asus p5n32-sli pre. samt en Intel core2 E6600, men
hvilken er skal det være, hvis den skal levere varen men mange watt, køle
kraftigt og samtidig være støgsvag ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 01-10-06 10:55

> skal bruge en psu til asus p5n32-sli pre. samt en Intel core2 E6600, men
> hvilken er skal det være, hvis den skal levere varen men mange watt, køle
> kraftigt og samtidig være støgsvag ?

Jeg kan anbefale strømforsygningerne fra Antec.
De er altså "lækre".
Især dem med "cable management".

/Thomas

Fra : Jeppe Høiby

> skal bruge en psu til asus p5n32-sli pre. samt en Intel core2 E6600, men
> hvilken er skal det være, hvis den skal levere varen men mange watt, køle
> kraftigt og samtidig være støgsvag ?

Det må blive... Seasonic S12

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 19:15

Johnny B [2000] wrote:
> skal bruge en psu til asus p5n32-sli pre. samt en Intel core2 E6600, men
> hvilken er skal det være, hvis den skal levere varen men mange watt, køle
> kraftigt og samtidig være støgsvag ?

SeaSonic S12

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 00:54

Johnny B [2000] wrote:
> skal bruge en psu til asus p5n32-sli pre. samt en Intel core2 E6600,
> men hvilken er skal det være, hvis den skal levere varen men mange
> watt, køle kraftigt og samtidig være støgsvag ?

Hvad med en tysk LC Power Super Silent LC6550 v2.0 550W?
120mm fan og ved +12V leverer den 24A.
Koster 299 kr.
http://www.lc-power.de/

MVH Peter

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 07:52

Peter wrote:

> Hvad med en tysk LC Power Super Silent LC6550 v2.0 550W?
> 120mm fan og ved +12V leverer den 24A.
> Koster 299 kr.
> http://www.lc-power.de/
>
> MVH Peter

LC-Power er noget hø, det holder ikke i længden. specielt blæserne de
bruger er ringe. jeg har ikke praktisk erfaring med præcis den nævnte
model, men adskillige andre som har været af dårlig kvalitet.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 10:01

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:
> LC-Power er noget hø, det holder ikke i længden. specielt blæserne de
> bruger er ringe. jeg har ikke praktisk erfaring med præcis den nævnte
> model, men adskillige andre som har været af dårlig kvalitet.

Okay, det var jeg ikke klar over. Fint med noget feedback.

MVH Peter

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 05-10-06 19:14

valget blev en ocz gameXstream 700w