Hjælp: Skinner til drevmontering i Antec ~
Fra : BB - 8210

Dato : 01-10-06 08:36

Er der en som har nogle skinner til drevmontering i Antec Slk3000 kabinet
liggende eller som eventuel ved hvor de kan købes.
Har købt kabinettet i en nyhedsgruppe og fandt først ud af senere at disse
vigtige dele manglede, utallige henvendelser til sælger (som i mellemtiden
er flyttet) har været uden resultat så nu står jeg med et lækkert kabinet
som jeg ikke kan montere drev i, ærgerligt!
Mvh. BB

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 01-10-06 09:07

Hurtigt ned til lægen eller apoteket
og købe tunge spartler af træ
Dem bruger du til at sætte drevet i spænd.