Ingen skærmsignal?
Fra : Filip

Dato : 29-09-06 13:22

Hej

Min stationær har lige pludselig fået den ide at den ikke vil vise noget på
skærmen. Først troede jeg det var skærmen, men den er testet på en anden
maskine og virker. Så prøvede jeg at sætte et andet graffikkort i den, men
det hjalp heller ikke. Nu er jeg lidt blank for hvad jeg så skal prøve.
Måske er det min AGP port der er stået af, eller kan Bios være stået af, så
den ikke vil vise noget, for jeg syns nemlig ikke harddiskene haker i det
som de plejer når den starter op. Har I andre forslag???

Filip

Fra : Lars & Jane

Dato : 29-09-06 15:25

> [...]
> stået af, så den ikke vil vise noget, for jeg syns nemlig ikke harddiskene
> haker i det som de plejer når den starter op. Har I andre forslag???

Prøv med en anden strømforsyning..........
Mvh Lars...

Fra : Filip

Dato : 01-10-06 12:54

> Prøv med en anden strømforsyning..........
> Mvh Lars...

Nu har jeg ikke lige mulighed for at prøve en anden strømforsyning af. Jeg
kan se at der er lys i en diode på bundkortet, og alle blæsere kører. Kan
jeg måle spændingen på stikket, og hvilken spænding skal jeg i givet fald
kunne måle mellem de forskellige farver???

En anden ting som jeg har prøvet af, er at jeg normalt kan gå på den via
VNC, fra en anden computer, og det kan jeg heller ikke hvilket fortæller mig
at den ikke engang starter styrreprogrammet op som normalt.

Filip

Fra : darkh

Dato : 29-09-06 16:09

> [...]
> stået af, så den ikke vil vise noget, for jeg syns nemlig ikke harddiskene
> haker i det som de plejer når den starter op. Har I andre forslag???

Har du prøvet at sætte en anden skærm til din PC?

Måske syntes du det er et mærkeligt spørgsmål, men jeg har oplevet før at en
bestemt skærm og pc pludseligt ikke ville snakke sammen længere.

mvh
Jesper

Fra : Filip

Dato : 01-10-06 12:51

> Måske syntes du det er et mærkeligt spørgsmål, men jeg har oplevet før at
> en bestemt skærm og pc pludseligt ikke ville snakke sammen længere.

Nu har jeg prøvet en anden skærm, men uden held.

Filip