/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Manual til Eksterne Harddisk "My Book"
Fra : Jørgen


Dato : 29-09-06 07:51

Jeg har købt en 250 GB harddisk til at slutte til USB-stik

Det er en Western Digital "My Book", model# WD 2500 I 032

Der er ikke problemer med den. Ledninger på, strøm på, tryk på knappen, og
så kører det. Men jeg savner alligevel en manual. Den er ikke med, og der er
ikke henvisning til, hvor den kan kan downloades. En forespørgsel til
fabrikken er ikke besvaret.
Der kan da nemt være spørsmål om, hvordan den evt kan partitioneres og
hvordan den formatteres, takniske data etc.

Den lille 4-siders instruktion i, hvorledes ledningerne forbindes, er
bestemt ikke nok.

Er der nogen, der ved, om en manual til denne type kan downloades?

Mvh Jørgen







-----
At Verden står fra år til år, Det står til dem, som rår og spår.
At Verden står fra dag til dag er alt, hvad jeg kan ta' mig af. (P.Hein)



 
 
Kim (29-09-2006)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 29-09-06 08:15

On Fri, 29 Sep 2006 08:51:03 +0200, "Jørgen" <skjelm@hotmail.com> wrote:

>Jeg har købt en 250 GB harddisk til at slutte til USB-stik
>Er der nogen, der ved, om en manual til denne type kan downloades?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev .

fut : dk.admin.netikette

--
Kim


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177553
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste