? Pc -
Fra : pkc

Dato : 28-09-06 16:50

til at hænge i køkkenet. Med inb. netkort og mindre harddisk. Den type hvor
man blot trykker på skærmen.

Hvor finder man dem henne og hvad er det nu lige de hedder.

Er der nogen der har erfaring så lad mig høre.

Per Krabbe
www.scanboat.com - 13 000 brugte sejlbåde, motorsejlere, motorbåde,
speedbåde og joller samlet ét sted.
www.sailorslink.com - Links til hvad der har med sejlbåde, motorsejlere,
motorbåde, speedbåde og joller at gøre.
www.boatbase.com - coming soon..............

Fra : N´far \( 8600 \)

Dato : 28-09-06 18:06

Hej Per,

de hedder vist " mini-itx"

vh

Fra : pkc

Dato : 28-09-06 18:14

"N´far ( 8600 )" <abcdefNOSPAM@sdklfjsdkf.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per,
> de hedder vist " mini-itx"
> vh

Jeg kan umiddelbart ikke se at sådan en har skærm - det jeg mente var vel et
fladskærmspanel med indbygget computer. I fx. 14" elign.

mvh
Per

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 22:31

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> fladskærmspanel med indbygget computer. I fx. 14" elign.

Det lyder som om der er en "tablet pc" du efterlyser. De koster vistnok ikke
helt gratis

mvh Ebbe

Fra : pkc

Dato : 29-09-06 05:50

> Det lyder som om der er en "tablet pc" du efterlyser. De koster vistnok
> ikke
> helt gratis
> mvh Ebbe

Det er det da oss.. Tak for info.

Er der nogen af jer da har bud på kvalitet til rimelige penge ?

mvh
Per