40tude dialog layout problemer
Fra : J.K.Arning

Dato : 28-09-06 09:02

Jeg er ikke klar over hvad der er sket men som det er nu får jeg kun vist
et vindue af gangen, dette vindue indeholder så enten listen over
abbonerede grupper, trådoversigten eller det valgte indlæg. Går jeg ind i
settings -> layout -> window layout skifter visningen med det samme tilbage
til at vise mig alle tre vinduer på samme tid. Vælger jeg nu ok for at
komme ud af menuen ender jeg tilbage ved udgangspunktet, kun et vindue af
gangen.

Nogle forslag til hvad jeg må have trykket på?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-09-06 09:56

J.K.Arning skrev:

> Nogle forslag til hvad jeg må have trykket på?

F8 - og indstillingen huskes.

--
Bertel

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-09-06 10:28

On Thu, 28 Sep 2006 10:55:39 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> F8 - og indstillingen huskes.

Tak for hjælpen det var ved at få mit blodtryk op i omdrejninger.