Passer PSU, Kabinet og Motherboard ?
Fra : Liselotte

Dato : 27-09-06 17:31

Jeg skal bygge en top kvalitets PC og har kik på:

PSU Seasonic S12-600, kr.1.049 her
http://www.ego-hardware.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=S12%2D600HT
Er det en perfekt PSU og er der problemer med kablernes længde når
skal i P180EU med et ASUS board ?

Kabinet Antec P180EU, kr.954 her
http://www.computermail.dk/core.php?ext=eshop.item&itemno=3340006

Der skal et ASUS board med Core2-duo i + den hurtigste tilgængelige
SATA disk.

Hvilket ASUS board, SATA disk og RAM kan I anbefale ?

Bedste hilsener

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 18:58

Liselotte wrote:
> [...]
> SATA disk.
>
> Hvilket ASUS board, SATA disk og RAM kan I anbefale ?

kabinet og psu er gode sager,
Jeg kan anbefales Asus P5W DH Deluxe, og G.Skill F2-6400PHU2-2GBHZ RAM i
samspil, det kører problemfrit. SATA disk må andre anbefale, jeg har
ikke stort kendskab til ATA udstyr.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Jeppe Høiby