Advarsel om Dinersclub
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 13:50

Som tidligere oplyst på denne side har Dinersclub indgået en aftale med
MasterCard om så man kan anvende Dinersclub alle steder der modtager
MasterCard.

Men det virker ikke alle steder eks. AVIS og de steder det virker skal man
som ottes først forklare at det virker som et MasterCard selvom der er
påtrykt et MasterCard logo på kortet.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 27-09-06 21:26

On Wed, 27 Sep 2006 14:50:21 +0200, "Jesper Dystrup Thomsen" <jesper
(a) dystrup . com> wrote:

>Som tidligere oplyst på denne side har Dinersclub indgået en aftale med
>MasterCard om så man kan anvende Dinersclub alle steder der modtager
>MasterCard.

Hvor i verden prøvede du ?

På mit Diners kort står der tydeligt, at det accepteres "at MasterCard
locations" i USA og Canada.
--
Hilsen Verner

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 07:43

USA (New York og Boston)

Mvh Jesper

Fra : Krumme

Dato : 07-10-06 16:36

Jeg er lige kommet hjem i dag fra en 3 ugers rejse i Californien, og der var
sgu ikke andet end problemer med kortet.
Nogle steder blev det accepteret, andre steder blev det blankt afvist af
maskinen, selvom jeg forklarede at der var indgået denne aftale.

Mvh

Krumme

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 18:23

Hvordan kan du sige at der ikke er problemer med at anvende DinersClub som
MasterCard når du oplever at det bliver afvist af forretningen!.

DinersClub bør skrive at det virker som MasterCard i nogle forretninger.

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 18:48

Sorry "Krumme" jeg fik vist læst din mail lidt hurtigt, vi er vis enig

Fra : Krumme

Dato : 07-10-06 19:27

"Jesper Dystrup Thomsen" <jesper (a) dystrup .com> skrev i en meddelelse
> Sorry "Krumme" jeg fik vist læst din mail lidt hurtigt, vi er vis enig
>

> Mvh Jesper

No problem.

Jeg var ude for at en tankstation blank afviste kortet, de henviste til at
kortet startede med 3 og ikke med 5 som de sagde at det skulle. Bagefter
kørte jeg ned til den nærmeste ATM og hævede uden problemer, men det får jeg
jo ikke eurobonuspoint af, desværre!
Nogle påstod sgu endda at der skulle være et mastercarslogo foran før
maskinen ville acceptere den, da stod jeg got nok af, maskinen kan sgu ikke
"se" noget fysisk logo! tåbelige fjolser. SUK, heldigvis har man da altid
sit VISA med så.

Mvh

Krumme