Muslimernes magt
Fra : Rane

Dato : 26-09-06 12:53

http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3981716/

Det overrasker mig at man i den grad lader sig skræmme af muslimerne i
Tyskland. Hvordan kan det være at muslimerne i Europa pludselig er
blevet SÅ sarte?

Rane

Fra : @

Dato : 26-09-06 15:13

On Tue, 26 Sep 2006 13:53:27 +0200, Rane <ranemandenSLET@gmail.com>
wrote:

>http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3981716/
>
>Det overrasker mig at man i den grad lader sig skræmme af muslimerne i
>Tyskland. Hvordan kan det være at muslimerne i Europa pludselig er
>blevet SÅ sarte?

dhimmificeringen af Europas kristne er allerede langt fremskreden

jeg får til stadighed både her i gruppen samt andre steder på puklen
for at kalde muhamedanere for muhamedanere

ikke af muhamedanerne selv, men af dhimmificerede ikke-muhamedanere

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Konrad

Dato : 26-09-06 15:33

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> ikke af muhamedanerne selv, men af dhimmificerede ikke-muhamedanere

Det er fordi i er lige indskrænkede. Det HED muhamedaner, men i dag MUSLIM.
Jeg har da selv både ordbøger og f.eks ældre Tintin'er, som dokumenterer, at
muhamedaner indtil slutningen af 70'erne var ordET, for dem, som vi omtaler
i dag som muslimer.

Men det svarer vel til at græde snot over, at folk griner ad dig, når du
kalder en computer for en datamaskine? Eller konsekvent siger "fjernsyn" og
"nu kommer der presse"?

Det er naturligvis megakedeligt, at Glistrup har "ødelagt" ordet
muhamedaner, for muhamedanere er jo det, "de" i en kristen optik (som jo på
godt og ondt er vores udgangspunkt) - bedst kan beskrives som. Det var meget
evident under Muhammedkrisen, at Muhammed faktisk betyder lige så meget -
hvis ikke meget mere - end "kristus" betyder for kristne. Derfor er selve
ordet "muhamedaner" slet ikke hverken urimeligt eller usagligt.

Men det er heller ikke urimeligt at kalde en computer for "datamaskine" -
flertallet har bare fravalgt det. Og hvis man brugte ordet "datamaskine"
konsekvent i dk-hierakiets EDB-grupper, ville man imho hurtigt blive til
grin. På samme måde forholder det sig med brugen af ordet "muhamedaner" -
det vækker rudimentære associationer - og når man tænker på brugen af ordet
parret med de emner, hvori du bruger det, så...

Fra : Egon Stich

Dato : 26-09-06 16:24

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

ordet
> parret med de emner, hvori du bruger det, så...

Akademikerpræk af værdste skuffe.
En muhammedaner er og bliver en muhammedaner, og muhammedanere er hedninge.
Så er den ikke længere.

Det næste bliver vel, at du vil have at alle skal kalde for ex. medlemmer af
konservative: "Dem der besidder sandheden"?

Den går jo ikker, vel?
Selv i akademikerkredse ville den være for tyk.

Egon

Fra : Konrad

Dato : 26-09-06 17:09

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Akademikerpræk af værdste skuffe.
> En muhammedaner er og bliver en muhammedaner, og muhammedanere er
hedninge.
> Så er den ikke længere.

En datamaskine vil vedblive med at være en datamaskine, uanset om folk
begynder at kalde den en computer eller ej.

> Det næste bliver vel, at du vil have at alle skal kalde for ex. medlemmer
af
> konservative: "Dem der besidder sandheden"?

Kryp tilbage til din sten.

Fra : Egon Stich

Dato : 27-09-06 12:43

> hedninge.
>
> En datamaskine vil vedblive med at være en datamaskine, uanset om folk
> begynder at kalde den en computer eller ej.

Og det samme gælder for en muhammedaner.
Det fremherskende akademiske ævl med at tro, at man bortskaffer et problem
ved at bruge et andet ord, er netop:
Akademikerævl.

Som een sagde:
"Du kan da godt kalde din papagøje for Fido.
Men det er ikke sikkert, den af den grund bliver en hund."

MVH
Egon

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-09-06 13:55

On Tue, 26 Sep 2006 18:09:03 +0200, Konrad skrev:

> Kryp tilbage til din sten.

Det hedder 'kryb'. Det andet er noget, du kan omtale
dhimmierne som.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : NVJ

Dato : 27-09-06 14:31

On Wed, 27 Sep 2006 14:55:25 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det hedder 'kryb'. Det andet er noget, du kan omtale
>dhimmierne som.

Nu vi er ude i og rette stave/slåfejl... så hedder det OGSÅ "kryb",
når man taler om personer... ordet "kryp" eksisterer ikke.

/NVJ

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-09-06 16:07

On Wed, 27 Sep 2006 15:31:08 +0200, NVJ skrev:

> Nu vi er ude i og rette stave/slåfejl... så hedder det OGSÅ "kryb",
> når man taler om personer... ordet "kryp" eksisterer ikke.

Jo det gør - øv bøv:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kryp

Om det giver mening at omtale dhimmier på den måde, ved jeg så
ikke lige ...

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-09-06 20:13

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> [...]
> medlemmer af konservative: "Dem der besidder sandheden"?
>
> Den går jo ikker, vel?
> Selv i akademikerkredse ville den være for tyk.

Dine tydeligvist sygelige problemer med akademikere gør, at du generelt er
meget vanskelig at tage alvorlig. Har du overvejet at lægge din stil lidt
om?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.