Nogle ligger måske, som de har redt?
Fra : Malene P

Dato : 25-09-06 09:35

Jacques Blum er måske en af dem?

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 25-09-06 14:08

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jacques Blum er måske en af dem?

Er det ikke lige nøjagtig sådan en kommentar man kan forvente af en
blondine?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-09-06 14:21

On Mon, 25 Sep 2006 15:07:33 +0200, Joakim skrev:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Er det ikke lige nøjagtig sådan en kommentar man kan forvente af en
> blondine?

Vel ikke mere end din kommentar er sådan en, man kan vente af
en jøde?

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Joakim

Dato : 25-09-06 15:50

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Vel ikke mere end din kommentar er sådan en, man kan vente af
> en jøde?

Hvordan det? Er man da som dansk jøde underlagt nogle særlige
betingelser for at deltage i den offentlige debat? Er det derfor at
lige netop Jacques Blum skal inddrages i denne sammenhæng?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-09-06 16:16

On Mon, 25 Sep 2006 16:49:39 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan det?

Ligesom "hvordan det" med blondiner velsagtens.

> Er man da som dansk jøde underlagt nogle særlige
> betingelser for at deltage i den offentlige debat?

Er blondiner?

> Er det derfor at
> lige netop Jacques Blum skal inddrages i denne sammenhæng?

Hvor skulle jeg dog vide det fra? Ligesom Ruth spørger jeg
til, hvad sagen handler om. Ved du hvad sagen handler om?

Nåja - blondiner er selvfølgelig til hver en tid mere
interessante end Blum, det kan jeg dårligt klandre dig for at
flytte fokus over på.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Joakim

Dato : 25-09-06 16:33

> Ligesom "hvordan det" med blondiner velsagtens.

> Er blondiner?

> Hvor skulle jeg dog vide det fra?

Hvorfor fanden spilder du så min tid med at svare?

Forsøger du at forsvare, som en anden prins valiant, damens dyd eller
hvad?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-09-06 16:58

On Mon, 25 Sep 2006 17:33:18 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fanden spilder du så min tid med at svare?

Jeg forholdt mig til din kommentar om blondiner - det bør du
da kunne se.

> Forsøger du at forsvare, som en anden prins valiant, damens dyd eller
> hvad?

Næh; men jeg er selv blond og synes da lige, du skulle have et
svar på dit snak om blondiner.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Joakim

Dato : 25-09-06 18:11

> Jeg forholdt mig til din kommentar om blondiner - det bør du
> da kunne se.

> Næh; men jeg er selv blond og synes da lige, du skulle have et
> svar på dit snak om blondiner.

Okay Henrik, du er hermed undskyldt. Din indre logik drev dig altså
til at tage til genmæle. Som blond følte du dig naturligvis trådt
over, at jeg i denne sammenhæng kaldte Malene for en blondine.

(ih guder)

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-09-06 19:29

On Mon, 25 Sep 2006 19:11:14 +0200, Joakim skrev:

> [...]
> til at tage til genmæle. Som blond følte du dig naturligvis trådt
> over, at jeg i denne sammenhæng kaldte Malene for en blondine.

Næh, jeg er ligeglad med, hvad du kalder Malene. Det var din
generelle kommentar om blondiner, jeg reagerede på. Burde
fremgår ret klart for enhver.

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Konrad

Dato : 25-09-06 14:26

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >
> Er det ikke lige nøjagtig sådan en kommentar man kan forvente af en
> blondine?

LOL! Nok det mest ekstreme eksempel på "intern dialog" endnu set ))

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 25-09-06 14:53

"Konrad" skrev i en meddelelse

> LOL! Nok det mest ekstreme eksempel på "intern dialog" endnu set ))

Nå, men vi får nok ikke at vide hvorfor Jacques Blum pludselig kommer
"på".
Det må være fordi, der ikke ønskes nogen kommentarer.

Ruth

Fra : Malene P

Dato : 25-09-06 16:33

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> skrev i en meddelelse

> Nå, men vi får nok ikke at vide hvorfor Jacques Blum pludselig kommer
> "på".
> Det må være fordi, der ikke ønskes nogen kommentarer.

Joh, jeg ønsker faktisk kommentarer. Hvis nogen ikke kan/vil huske
det -eller er for unge til at huske, så var Jacques Blum en af de vildeste
fortalere for den voldsomme fremmedinvasion, der startede i 1983. Nu oplever
Jacques Blum så, at noget af det skidt, han har medvirket til at skrabe her
til landet, udfører overgreb mod jøder og han er muligvis ved at fortryde
sine synspunkter fra dengang.

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 25-09-06 18:12

> [...]

> skrabe her
> til landet, udfører overgreb mod jøder og han er muligvis ved at

Næppe. Så kender du i hvert fald ikke manden særligt godt.

Sådan som jeg læser ham er hans kritik først og fremmest rettet imod
samfundets svigt af denne kerne af unge utilpassede indvandrere.

Desuden er man ikke nødvendigvis "en vild fortaler for en voldsom
fremmedinvasion", blot fordi man ikke deler DF's til tider mindre
sympatiske holdninger vis-a-vis danske statsborgere af muslimsk
herkomst.

Fra : Malene P

Dato : 25-09-06 18:23

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næppe. Så kender du i hvert fald ikke manden særligt godt.

Joh , jeg kender hans synspunkter ganske glimrende. Og han er stadigvæk selv
skyld i de problemer hans holdninger har medført.

> Sådan som jeg læser ham er hans kritik først og fremmest rettet imod
> samfundets svigt af denne kerne af unge utilpassede indvandrere.

Ja, det er naturligvis altid vores egen skyld, når de fremmede begår vold og
andre overgreb.

> [...]
> fremmedinvasion", blot fordi man ikke deler DF's til tider mindre
> sympatiske holdninger vis-a-vis danske statsborgere af muslimsk

DF eksisterede faktisk ikke, dengang JB førte sig frem med holdninger der
inviterede til fremmedinvasion.

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 26-09-06 10:25

> DF eksisterede faktisk ikke, dengang JB førte sig frem med
> holdninger der
> inviterede til fremmedinvasion.

Nej, naturligvis eksisterede DF ikke i 1983. Det skulle også forstås
som min helt egen subjektive fortolkning af din udlægning anno 2006.
Men lad os dog få et enkelt eksempel på bordet, hvor JB inviterer til
"masseinvasion" af Danmark. Så skal jeg da være den første til at
indrømme, at jeg tog fejl.

Fra : Malene P

Dato : 26-09-06 11:26

> [...]
> Men lad os dog få et enkelt eksempel på bordet, hvor JB inviterer til
> "masseinvasion" af Danmark. Så skal jeg da være den første til at

Jeg kan ikke lige på hånden fremkomme med 20 år gamle eksempler på hans
indlæg fra dengang, hvor JP var den eneste avis, der turde bringe kritiske
indlæg, der handlede om den begyndende fremmedinvasion.

Malene P

Fra : Joakim

Dato : 26-09-06 15:40

> [...]
> kritiske
> indlæg, der handlede om den begyndende fremmedinvasion.

Det var ærgeligt. Men alligevel kan du huske ordret hvad manden sagde
for over tyve år siden?

Fra : El Trabajador

Dato : 26-09-06 18:58

> Det var ærgeligt. Men alligevel kan du huske ordret hvad manden sagde
> for over tyve år siden?

Ikke præcist, men vi er da nogle der kan huske, at han var
muhamedanerindvandringsvenlig, og vi der var mod det, blev omtalt som
"racister".
--
El Trabajador

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-09-06 14:07

On Mon, 25 Sep 2006 10:35:00 +0200, Malene P skrev:

> Jacques Blum er måske en af dem?

Hvad har den hippiebrokkerøv nu gang i?

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 25-09-06 15:01

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jacques Blum er måske en af dem?

Ja, men fordi det jødiske folk kan integreres i vores verden, så
betyder det ikke, at muslimer kan.

Fra : Pjensen73

Dato : 25-09-06 18:38

Malene P forklarede:
> Jacques Blum er måske en af dem?
>
> Malene P

Og Arne Melchior er måske den anden?

Fra : Malene P

Dato : 26-09-06 03:35

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Malene P forklarede:

> Og Arne Melchior er måske den anden?

Kunne godt tænkes, ja

Malene P

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-09-06 23:51

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jacques Blum er måske en af dem?

Det samme er du måske? Hvordan er det, at have en IQ under frysepunktet?

/Johnny