FPDF og danske tegn
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 24-09-06 21:44

Hej,

Jeg sidder og leget med FPDF, for at generer nogle dynamiske PDF'er på
et site.

Det virker ganske fornuftigt og jeg har fået lavet det meste.
De fleste data hentes ud fra en database, der er bla. æ, ø og å i
blandt. Den skriver det perfekt.

Når jeg så selv vil tilføje noget tekst, som indeholder vore danske
tegn, så vil den ikke være med mere. Den laver en "fin" PDF, men den
skriveri kke mine danske tegn, som jeg selv har skrevet ind i PHP filen.
Men dem fra min mySQL kommer perfekt ind... Sært!

Jeg har prøvet at google lidt, men kan ikke finde nogle med samme
problem - alle skriver at det bare virker...

Nogle der kan hjælpe mig eller har været ude for det samme?

/Thomas

Fra : Konrad

Dato : 27-09-06 19:02

"Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem - alle skriver at det bare virker...
>
> Nogle der kan hjælpe mig eller har været ude for det samme?

Bare et indfald : Sproget er sat korrekt op i MySQL, men ikke på siden
? ]Jeg kender ikke FPDF i praksis!!]