Esbjerg Bybusser?
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-06 19:31

Nu har jeg ledt i en time efter en hjemmeside til Esbjerg Bybusser. Men har
ingen fundet.
Nogen der kan hjælpe?
Jeg kan kun finde www.rat.ribeamt.dk

MVH Peter

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 24-09-06 20:09

Så mangler du heller ikke at finde mere ;)

http://www.rat.ribeamt.dk/koreplaner/kort/default.htm

- Nina, fraflyttet esbjergenser

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-06 23:06

Sebastian Hoffmann wrote:
> Så mangler du heller ikke at finde mere ;)
>
> http://www.rat.ribeamt.dk/koreplaner/kort/default.htm
>
> - Nina, fraflyttet esbjergenser

Tak, men den side havde jeg også fundet.
Men det hjælper mig ikke rigtig videre. Jeg skal bruge køreplaner for linie
2, 4, 8 og 13.

MVH Peter

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-06 23:09

Peter wrote:
> Tak, men den side havde jeg også fundet.
> Men det hjælper mig ikke rigtig videre. Jeg skal bruge køreplaner for
> linie 2, 4, 8 og 13.

Jeg fandt dem alligevel på dit link! Tak for hjælpen.

MVH Peter

Fra : Inger Buchard

Dato : 24-09-06 20:59

Hvor vil du hen?

Inger

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-06 23:07

Inger Buchard wrote:
> Hvor vil du hen?

Fra Storegade (omkring Stengårdsvej) til Banegården mandag eftermiddag. Jeg
tror at linie 2, 4, 8 og 13 kører, men kan ikke finde nogle tider.

MVH Peter