hvad gør jeg for at øge FPS i spil?
Fra : fablechild@yahoo.com

Dato : 21-09-06 21:31

Jeg spiller seriøst meget world of warcraft. er der mere end 5
mennesker der hvor jeg er falder min fps en del. på raids falder den
fra ca. 11fps ved start til 2.2fps så snart vi går igang med kamp..
jeg ved fra samtaler med blizzard support at fps helst skal være oppe
omkring 30. det er min ALDRIG.. så hvad bestemmer fps når jeg spiller
og hvad kan jeg så gøre for at forbedre hvad jeg har?

Fra : arendee

Dato : 21-09-06 21:34

Prøv at sætte din skærmopløsning længere ned, når du spiller samt slå
effekter fra. Hvis dette ikke hjælper, så skal du nok til at opgradere dit
hardware.