HP Printer/Scaner med netværk?????
Fra : Carsten H.

Dato : 19-09-06 20:08

Jeg har tænkt på at købe sådan en All In One Maskine, med printer, Scanner
og kopi funktion fra HP, med netværk, så jeg kan dele printeren mellem alle
husstandens Pc'er, men nu er det jeg tænker på om Scanner delen også kan
virke over netværket?

Altså kan alle maskiner i netværket bruge scanner funktionen, ligesom alle
kan printe til den?

Mvh

Carsten

Fra : Per Sørensen

Dato : 19-09-06 22:07

> [...]
> virke over netværket?
>
> Altså kan alle maskiner i netværket bruge scanner funktionen, ligesom alle

Ja det virker fint på en 2575.

mvh Per

Fra : Carsten H.

Dato : 20-09-06 07:06

"Per Sørensen" <mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det virker fint på en 2575.
>
> mvh Per

Ok, det var bla. lige den model jeg tænkte på.
Hvad synes du ellers om den printer?

Mvh

Carsten

Fra : Per Sørensen

Dato : 20-09-06 20:34

> Ok, det var bla. lige den model jeg tænkte på.
> Hvad synes du ellers om den printer?
>
> Mvh
>
> Carsten

Det er en ganske fin maskine. Jeg har ikke noget at udsætte på den. - Og
prisen er jo attraktiv i øjeblikket. Hvis pungen siger ja, så kunne
3210'eren være et godt valg. Den er meget hurtigere, skriver et 10 cm foto i
kladekvalitet på omkring 20 sek. - og ikke mindst har den separate
blækpatroner.

mvh Per

Fra : Carsten H.

Dato : 21-09-06 07:10

> [...]
> 3210'eren være et godt valg. Den er meget hurtigere, skriver et 10 cm foto
> i kladekvalitet på omkring 20 sek. - og ikke mindst har den separate

Hvad med 2575, det var den maskine du nævnte?

Carsten

Fra : Esben

Dato : 20-09-06 00:06

"Carsten H." <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan virke over netværket?
>
> Altså kan alle maskiner i netværket bruge scanner funktionen, ligesom alle

Ja, med de modeller med netværksstik.

--
Esben