Bærbar, hvad skal man kigge efter disse da~
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-06 22:24

Ud over at Dell er "hot", så har jeg ingen anelse om hvad man skal kigge
efter i bærbare disse dage. Nogen anbefalinger hvis prislejet er 10K +/- ?
Skal bruges til kontorarbejde, lang batterilevetid, god opløsning, lav vægt,
trådløst indbygget og ???

Mvh
Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-09-06 23:24

..:J:. skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ud over at Dell er "hot", så har jeg ingen anelse om hvad man
> skal kigge efter i bærbare disse dage.

Prøv at spørge i gruppen for bærbare - den hedder:

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-06 07:20

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Prøv at spørge i gruppen for bærbare - den hedder:

> Jan

Tak, den kendte jeg ikke

Fra : JK

Dato : 19-09-06 07:10

On Mon, 18 Sep 2006 23:23:43 +0200, ".:J:."
<MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:

> [...]
>Skal bruges til kontorarbejde, lang batterilevetid, god opløsning, lav vægt,

Kig på batteri-levetid. Hvilken opløsning har skærmen, og hvordan
passer det brugeren. Ellers køb en billig, for den kan ikke
opgraderes. Kan den klare Vista (nye windows), så skal der helst 2
Gbyte ram i.

mvh

John

Fra : Knud S.

Dato : 19-09-06 17:20

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i en meddelelse news:450f0e60$0$12645$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> anbefalinger hvis prislejet er 10K +/- ? Skal bruges til kontorarbejde, lang batterilevetid, god opløsning, lav vægt,

Jeg har netop købt en Dell til nogle bekendte og blev faktisk
overrasket over hvor meget de kunne levere for 7.500,-
Det var faktisk ikke muligt at finde nogen der umiddelbart kunne
matche.
Core duo processor T 2250 Centrino, 1 GB ram, Windows,
Radeon X1300 128 MB, 120 GB harddisk, DVD brænder, 15,4" skærm
+ alt det sædvanlige.

Fra : Nicolai

Dato : 19-09-06 17:31

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Ud over at Dell er "hot",

Dell er ikke hot. Den Dell jeg lige har fået, er langt dårligere kvalitet i
finish. Den er blød, giver sig meget osv., hvorimod min gamle HP var rigtig
kvalitet. Batteriet kan, når det sidder i, rykkes et par mm og hvis ikke den
sidder til den rigtige side, så klapper det og stikker ca. 2 mm ud over
resten af bunden. Harddisk låget er ikke plant med resten af bunden. Skærmen
rører nemt ved tastaturet og får streger på.

Ja, jeg kunne blive ved.

Nicolai

Fra : Henning

Dato : 19-09-06 18:44

On Tue, 19 Sep 2006 18:30:49 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

>".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i en meddelelse

>Dell er ikke hot. Den Dell jeg lige har fået, er langt dårligere kvalitet i

Jeg tror der med "hot" hentydes til de batteri-problemer Dell har haft
på et tidspunkt

Fra : Nicolai

Dato : 19-09-06 19:06

> Jeg tror der med "hot" hentydes til de batteri-problemer Dell har haft
> på et tidspunkt

Haha, ja, det virker sådan. Og det er ikke engang fordi jeg er specielt
træt.. ;)

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-06 18:54

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> ud over resten af bunden. Harddisk låget er ikke plant med resten af
> bunden. Skærmen rører nemt ved tastaturet og får streger på.

HOT var for sjov, du har vel hørt at de brænder ikke :)

Fra : Nicolai

Dato : 19-09-06 19:05

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> HOT var for sjov, du har vel hørt at de brænder ikke :)

Jo, fangede den bare ikke.

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-06 16:12

> ".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Jo, fangede den bare ikke.
>
> Nicolai

He he ;) Stakkels DELL (og Sony), det har godt nok kostet dem mange penge