sort skærm ved opstert
Fra : kim ell

Dato : 17-09-06 18:16

hej ng
har fået problem med min pc når jeg skal tænde den for det meste vil den
ikke starte det vil sige det virker ligesom om det er grafik kortet der ikke
får signal
MB er et asus p4p800-se
grafik kortet er et prolink geforce 6600 8* agp
ram 2* 512 kingston ddr3200
hd 320 mb western digital sata2 jumpet til sata 1

--
venligst kim ell
som kører Mitsubishi Pajero 3.0 automatgear benzin

Fra : Henning

Dato : 17-09-06 19:17

On Sun, 17 Sep 2006 19:16:11 +0200, "kim ell" <ingen.mail@adresse.dk>
wrote:

> [...]
>ikke starte det vil sige det virker ligesom om det er grafik kortet der ikke

Hvilke bip-signaler får du?

Fra : kim ell

Dato : 17-09-06 19:21

> [...]

>har fået problem med min pc når jeg skal tænde den for det meste vil den
>ikke starte det vil sige det virker ligesom om det er grafik kortet der

Hvilke bip-signaler får du?

der kommer ingen bip signaler. glemte lige at sige at når jeg trykker på
reset knappen såkommer der liv i skærmen og den starter op

Fra : kim ell

Dato : 17-09-06 19:30

> hej ng
>
> Hvilke bip-signaler får du?
>
> der kommer ingen bip signaler. glemte lige at sige at når jeg trykker på
> reset knappen såkommer der liv i skærmen og den starter op

den kan heller ikke komme ud af det hvis den bare er sat i standby