Canon i865
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 05:50

Hej
Er der en der har en god ide til at løse et underligt problem,subj kan
ikke udskrive tekst? billeder går fint,bruger xp home.

/gubbi

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-09-06 09:41

> Hej
> Er der en der har en god ide til at løse et underligt problem,subj kan
> ikke udskrive tekst? billeder går fint,bruger xp home.

Jeg vil tro at dit printhovede er stået af.
Der kan købes et nyt på nettet.
Kører du med original blæk ?

Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 10:10

Kan printhovedet se forskel på tekst og billeder?

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-09-06 10:26

> Kan printhovedet se forskel på tekst og billeder?

Nej men du bruger den sorte foto blæk til det sorte i billedet mens du
bruger 3ebk blæk til tekst

se lige min signatur

--
Hilsen Jørgen
Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis i svarer under

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 10:33

>Nej men du bruger den sorte foto blæk til det sorte i billedet mens du
>bruger 3ebk blæk til tekst
>
>se lige min signatur

Ja den er fin

mvh gubbi

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-09-06 11:28

> Ja den er fin

Ja ikke

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 10:35

>Nej men du bruger den sorte foto blæk til det sorte i billedet mens du
>bruger 3ebk blæk til tekst
>
>se lige min signatur

Det er åbenbart så den ene sorte der ikke rigtigt er med,prøver at
skifte den.

mvh
gubbi