HP Media Centre
Fra : Nicolai

Dato : 16-09-06 22:56

Nogen der vil dele lidt erfaring?

Overvejer at købe et HP Media Center

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : P Kaasing

Dato : 18-09-06 08:31

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
news:450c72dd$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Nogen der vil dele lidt erfaring?
>
> Overvejer at købe et HP Media Center
>
> --
>
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nicolai

Hej

Jeg har ingen erfaring med HP Media Center, men vil forslå dig at prøve at
høre i dk.teknik.htpc også, det er vel en slags HTPC når den hedder Media
center.

Jeg har rimelig erfaring med MCE 2005, og kan kun snakke godt om den, går ud
fra at det er det der er installeret på sådan en HP.

/Poul

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-09-06 15:56

Nicolai skrev:

> Nogen der vil dele lidt erfaring?
>
> Overvejer at købe et HP Media Center

Se evt. også Aldi lige nu, de har en *rigtig* fed medion til kun 6000,-

Claus

Fra : Nicolai

Dato : 18-09-06 22:21

> Se evt. også Aldi lige nu, de har en *rigtig* fed medion til kun 6000,-

HP's koster 500 mere

Fra : Hans

Dato : 19-09-06 01:27

> Se evt. også Aldi lige nu, de har en *rigtig* fed medion til kun 6000,-
>
> Claus

Med mindre man står og mangler tre tv-tunere, er tilbuddet så egentligt
noget specielt?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-09-06 04:12

Hans skrev:

> Med mindre man står og mangler tre tv-tunere, er tilbuddet så
> egentligt noget specielt?

Du kan da regne på det. Alene cpu'en koster over 2000,- og skal man betaler
for det hele, koster det ikke under 11.000

Dernæst er det nødvendigt med tre (to) tunere. Hvis man er typen, som vil
have et mediacenter, så kan du ikke klare dig med en enkelt tuner, fordi du
så ikke kan se eet program, mens man optager et andet. Så det er ikke bare
fis..

Claus

Fra : Hans

Dato : 19-09-06 08:44

> [...]
du
> så ikke kan se eet program, mens man optager et andet. Så det er ikke bare

Misforstå mig ikke - jeg har selv tre Aldi-medioner. Jeg forsøger blot at
skrive, at hvor Aldi for lang tid siden var meget billig, så er de nu
'rimelige'... Man kan også få meget andre steder for 5.999 kr. (som sikkert
også er meget dyrere, hvis man slår priserne på de enkelte komponenter op).